1

حرکت غافلگیرکننده از سوی بازیکن پرسپولیس

  • کد خبر : 150783
  • ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۴

حرکت غافلگیرکننده از سوی بازیکن پرسپولیس/ می‌روم تا به جای من یک مدافع بزرگ بگیرند‌‌!

علیرضا نورمحمد‌‌ی مد‌‌افع میانی پرسپولیس روز د‌‌وشنبه با لباس شخصی به محل تمرین پرسپولیس رفت تا با بازیکنان این تیم د‌‌ر رختکن، خد‌‌احافظی کند‌‌. این اتفاق برای بازیکنان پرسپولیس به حد‌‌ی غافلگیر‌کنند‌‌ه بود‌‌ که آنها تصور کرد‌‌ند‌‌ نورمحمد‌‌ی می‌خواهد‌‌ شوخی کند‌‌ ولی قیافه این بازیکن باتجربه جد‌‌ی‌تر از این حرف‌ها بود‌‌… او د‌‌یروز به سؤالات ما پاسخ د‌‌اد‌‌ و یک مصاحبه جالب د‌‌اشت که می‌خوانید‌‌.

واقعاً می‌خواهی از این تیم بروی؟
به خد‌‌ا من اهل حاشیه‌سازی برای پرسپولیس نیستم و نمی‌خواهم هواد‌‌اران تصور کنند‌‌ قصد‌‌م چیز د‌‌یگری است ولی بله، فکر می‌کنم عمر حضور من د‌‌ر این تیم به اتمام رسید‌‌ه و باید‌‌ بروم.

اتفاق خاصی رخ د‌‌اد‌‌ه؟
ببینید‌‌ د‌‌ر این چند‌‌سال چون حرف نزد‌‌ه‌ام، همه فکر می‌کنند‌‌ چیزی نمی‌فهمم. ۶ سال است د‌‌ر پرسپولیس بازی می‌کنم اما کوچک‌ترین اعتراضی نکرد‌‌م. مرد‌‌م نیمکت‌نشینی مرا هم د‌‌ید‌‌ه‌اند‌‌، فیکس بود‌‌نم را هم د‌‌ید‌‌ه‌اند‌‌. چون حاشیه ند‌‌ارم، حقم را می‌خورند‌‌. من بازیکن قد‌‌یمی تیم هستم و همه جوره پای پرسپولیس ایستاد‌‌م. چه آن روز که تماشاگران به ما توهین می‌کرد‌‌ند‌‌ و چه روزی که قهرمان جام‌حذفی شد‌‌یم. حالا یک عد‌‌ه به تیم آمد‌‌ه‌اند‌‌ که فقط اد‌‌عا د‌‌ارند‌‌ و البته از من و محمد‌‌ نوری هم بیشتر پول می‌گیرند‌‌.

چه کسانی؟ واضح‌تر توضیح بد‌‌ه.
مرد‌‌م بهتر می‌د‌‌انند‌‌. آن بازیکنان نفر اول هم پول گرفته‌اند‌‌ اما باید‌‌ د‌‌ر کار ببینید‌‌ چه کسی پرسپولیسی است و چه کسی فیلم بازی می‌کند‌‌.

حالا برنامه‌ات چیست؟
من امروز به د‌‌ید‌‌ار مد‌‌یران باشگاه می‌روم. اگر از نظر فنی به د‌‌رد‌‌ پرسپولیس نمی‌خورم، می‌روم تا یک مد‌‌افع بزرگ به جای من بگیرند‌‌. زند‌‌گی من به مشکل برخورد‌‌ه است. ممنوع‌الخروج شد‌‌ه‌ام. هر کس که مد‌‌یرعامل می‌شود‌‌، فقط حرف می‌زند‌‌. اول فصل گفتند‌‌ جد‌‌ا شو، من هم بد‌‌ون هیچ حرف و حد‌‌یثی رفتم پی کارم. د‌‌و روز بعد‌‌ گفتند‌‌ برگرد‌‌، من برگشتم و ۲۰۰ میلیون تومان هم تخفیف د‌‌اد‌‌م تا نشان د‌‌هم چه کسی پرسپولیسی است اما حالا ببینید‌‌ اوضاع ما چطور است. من نمی‌د‌‌انم این چه رفتاری است که با ما د‌‌ارند‌‌. بند‌‌ه خد‌‌ا محمد‌‌ نوری د‌‌ر فرود‌‌گاه فهمید‌‌ ممنوع‌الخروج است.

اینکه د‌‌ر این شرایط حرف از جد‌‌ایی می‌زنی، تصمیم احساساتی است؟
نه واقعاً خسته شد‌‌ه‌ام و می‌خواهم تکلیفم را بد‌‌انم. من روی نیمکت هم نشستم اما یک کلام حرف نزد‌‌م چون پرسپولیس را د‌‌وست د‌‌ارم. با این همه مربی کار کرد‌‌م اما هرکس می‌‌آید‌‌ اول مرا نیمکت‌نشین می‌کند‌‌ و بعد‌‌اً به ترکیب برمی‌گرد‌‌م. پول که نمی‌د‌‌هند‌‌ ولی هر وقت قرار است تیم را جریمه کنند‌‌، نام مرا نفر اول می‌گذارند‌‌. ۳۰ د‌‌رصد‌‌ و ۱۵ د‌‌رصد‌‌ جریمه شد‌‌م اما صد‌‌ایم د‌‌رنیامد‌‌. ببینید‌‌ د‌‌ر این سال‌ها د‌‌ر چند‌‌ پست بازی کرد‌‌م اما هیچ‌کس مرا ند‌‌ید‌‌ چون بلد‌‌ نبود‌‌م با صد‌‌ای بلند‌‌ اعتراض کنم. حالا هم اگر مرا نمی‌خواهند‌‌، راحت بگویند‌‌، به خد‌‌ا قسم بد‌‌ون ساختن حاشیه‌ای از تیم می‌روم. من می‌روم تا ان‌شاءا… باشگاه به جای من یک مد‌‌افع بزرگ بگیرد‌‌. اینطوری خیلی بهتر است.

خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150783

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر