1

مدیرعامل سایپا: در ارائه خدمات با انتظارات مشتریان همگام شویم

  • کد خبر : 150795
  • ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۱

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: رضایت مشتری و برآورده نمودن خواسته‌های او مبنای تحق اهداف بلند مدت گروه خودرو سازی سایپا است و در ارائه خدمات باید با انتظارات مشتریان همگام شویم.

به گزارش سایپانیوز، مهندس سعید مدنی در بازدید ازمرکز تماس مشتریان گروه سایپا در شرکت سایپا یدک با بیان این مطلب اظهار داشت: یکی از مواردی که باید در ارتباط با مشتری رعایت شود، پیگیری خواسته مشتری و اطلاع‌رسانی‌ پی در پی در خصوص روند رسیدگی به آنچه که مشتری درخواست کرده است می‌باشد.

وی با اشاره به ضرورت سرعت در پاسخگویی به پرونده‌های مشتریان، اظهار داشت: علاوه بر سرعت بخشیدن به پیگیری خواسته‌های مشتری، رعایت احترام در برخورد با مشتریان باید مورد توجه قرار گیرد که برای تحقق این نیاز با بروز رسانی و آموزش پرسنل می‌توان به این هدف دست پیدا کرد.

وی در ادامه عنوان کرد:  برخورد مناسب و تکریم مشتریان قطعا در انعکاس مسائل و مشکلات کیفی محصولات نیز تاثیر بسزایی دارد.

مدیرعامل گروه سایپا گفت: در مجموعه سایپا، مشتری با ارزش‌ترین فرد است؛ لذا باید احترام مشتریان به طور کامل رعایت شود و در زمان دریافت خدمات گارانتی و وارانتی بهترین امکانات را برای مشتریان فراهم نمود تا مشتری بتواند با خاطره خوبی همیشه از خدمات سایپا یاد نماید.

مدنی با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌ها در سایپا بر مبنای خواسته مشتری است، گفت: تمام تلاش ما در گروه خودروسازی سایپا بر این است تا در تمام مراحل تولید و ارائه خدمات، رضایت مشتری را مبنا قرار دهیم.

وی با اشاره به نقش مفید و موثر کارکنان سایپایدک در افزایش رضایت مشتریان، تلاش هرچه بیشتر در این زمینه را خواستار شد و افزود: آموزش کارکنان در زمینه تکریم مشتری و رفتار محترمانه کارکنان امور مشتریان و مرکز تماس با مشتریان، مهمترین اولویت ما در سیاست گذاری حوزه خدمات پس از فروش است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

لازم به ذکر است در جریان بازدید مهندس مدنی از سایپایدک و مرکز تماس مشتریان که با حضور مهندس وحیدزاده مدیرعامل سایپایدک، انجام شد مدیر امور مشتریان سایپا یدک گزارش مفصلی از روند رسیدگی به درخواست‌های مشتریان به مدیرعامل سایپا ارائه کرد.

همچنین مدیرعامل سایپا به تعدادی از تماس‌های تلفنی مشتریان و مراجعان حضوری پاسخ داد و دستور ویژه ای در خصوص اصلاح فرایندها و رسیدگی به شکایات مشتریان گروه خودروسازی سایپا ابلاغ کرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر