1

معرفی برخی از مدیران دانشگاه آزاد به قوه قضائیه

  • کد خبر : 150807
  • ۰۳ دی ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۲

در زمینه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد توسط مجلس، برخی از مدیران دانشگاه آزاد به قوه قضائیه معرفی می‌شوند و رئیس سابق دانشگاه آزاد در نتیجه گزارش تحقیق و تفحص مجلس در قوه قضائیه باید پاسخگوی عملکردهای مدیریتی خود باشد.

عباس مقتدایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هم‌اندیشی خود با مسئولان رسانه‌ای این استان، اظهار کرد: من خود را قبل از هرچیز دیگری از اهالی رسانه می‌دانم.

وی با بیان مختصری از سابقه کاری و فعالیتی خود در امر رسانه و مدیر مسئولی نشریات متعدد و اجرای برنامه‌‌ای در صدا و سیمای استان تحت عنوان بازتاب، افزود: من اهل رسانه بوده‌ام و همواره خود را جزو خانواده زحمتکش، تلاشگر و حق‌جوی اصحاب رسانه استان اصفهان می‌دانم و اهالی خبر و رسانه را بهترین مشاوران خود در انجام وظیفه و خدمت‌رسانی به مردم می‌دانم.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: به همت پیگیری برخی از نمایندگان مجلس، برای نخستین‌بار در مجلس شاهد تشکیل فراکسیون فرهنگ، هنر و رسانه به ریاست بیژن نوباوه نماینده مردم تهران در مجلس و نایب رئیسی بنده هستیم.

* خبرنگاران اصفهان تابلویی از خدمت‌رسانی را در عین قناعت به تصویر کشیده‌اند

این مسئول، تشکیل فراکسیون رسانه در مجلس را فرصت مغتنمی برای اصحاب رسانه دانست و متذکر شد: در این راستا باید از این فرصت نهایت استفاده را کرد و در راستای حل مشکلات اصحاب رسانه در کشور گام برداشت.

مقتدایی با اشاره به تلاش‌های وافر قشر خبرنگاران، تصریح کرد: خبرنگاران اصفهانی با وجود کمبود امکانات بیشترین حد از تلاش، ازخودگذشتگی و جلوه خدمت‌رسانی را به منصه ظهور گذاشته‌اند و تابلویی از خدمت‌رسانی را در عین قناعت و فارغ از مسائل مادی به تصویر کشیده‌اند.

* فضای رسانه‌ای استان نیازمند نگاه پرمهر و توجه و بدون توقع مدیران است

وی بیان کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای اصفهان با وجود کار پراهمیت و تأثیرگذاری که دارند، مورد حمایت لازم و وافی قرار نگرفته‌اند، همه ما در برابر این بی‌دقتی که در طول زمان رقم خورده است، مقصریم.

نایب رئیس فراکسیون هنر، فرهنگ و رسانه مجلس تشریح کرد: داشتن توقع برخی از مدیران از اصحاب رسانه به عنوان اهالی «بله قربان‌گو» یک اشتباه و غلط است، مدیران باید بدانند که وظیفه اصلی رسانه‌ها و اصحاب رسانه، پیگیری مطالبات مردم و آگاهی‌بخشی به مردم است.

وی افزود: نیروی انسانی فعال در بخش رسانه‌ای اصفهان، نیازمند توجه حداکثری است، در حالی که در شرایط موجود در پاره‌ای از مسائل و موارد، توجه حداقلی صورت گرفته است.

مقتدایی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر تعیین و تکلیف وضعیت رئیس دانشگاه اصفهان و متناسب نبودن بودجه پژوهشی دانشگاه‌ها با سند ۲۰ ساله، اظهار کرد: کمیسیون تحقیقات و آموزش مجلس در آخرین جلسه‌ای که با حضور وزیر علوم پیرامون پیگیری مطالبات مردم برگزار کرد، درخواست تسریع در تعیین تکلیف سرپرستان دانشگاه‌های کشور و به ویژه دانشگاه اصفهان بود.

* تأخیر در معرفی رؤسای دانشگاه‌ها به ضرر فضای علمی است

وی ادامه داد: در این جلسه، بر سرعت‌بخشی نسبت به تعیین وضعیت سرپرستان دانشگاه‌ها و به ویژه دانشگاه اصفهان و معرفی رؤسای دانشگاه‌ها از سوی وزیر علوم تأکید و سفارش شد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شنیده‌ها حاکی از آن است که بررسی آخرین گزینه‌های رؤسای دانشگاه‌ها از سوی وزیر علوم برای معرفی به شورای عالی انقلاب فرهنگی در حال انجام است.

وی یادآور شد: مجموعه نمایندگان مجلس در کمیسیون آموزش و تحقیقات معتقدیم که عدم معرفی رؤسای دانشگاه‌ها در نهایت به ضرر جامعه دانشگاهی و فضای علمی کشور است و معرفی رؤسایی برای دانشگاه‌های مادر همچون دانشگاه اصفهان را مهم‌ترین اولویت وزیر علوم می‌دانیم.

فارس/مقتدایی در ادامه به بحث موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد و جدیت کمیسیون درباره این امر اشاره کرد و گفت: جلسات متعددی با رئیس دانشگاه آزاد کشور برگزار شده که در سایه آن چارت تشکیلاتی این دانشگاه مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسئول در پایان توضیح داد: در زمینه تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد توسط مجلس، برخی از مدیران دانشگاه آزاد به قوه قضائیه معرفی می‌شوند و رئیس سابق دانشگاه آزاد در نتیجه گزارش تحقیق و تفحص مجلس در قوه قضائیه باید پاسخگوی عملکردهای مدیریتی خود باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150807

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر