2

احضار فرهادی و میرزاده به مجلس

  • کد خبر : 150879
  • ۰۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۶

رئیس دانشگاه آزاد و وزیر علوم به منظور بررسی موضوع پذیرش دانشجو در مقطع دکتری در دانشگاه آزاد در جلسه هفته آینده کمیسیون آموزش مجلس حضور می‌یابند.

به گزارش فارس؛اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در جلسه روز یکشنبه هفته آینده خود (هفتم دی ماه ۹۳) انتخاب سه نفر از اعضای کمیسیون برای عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۴ را در برنامه کاری خود خواهند داشت.

بررسی لایحه بودجه سال ۹۴ با حضور معاون بودجه معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور، معاون مالی و اداری وزارت علوم، معاونین توسعه مدیریت و نوسازی و تجهیز مدارس وزارت آموزش و پرورش، معاونین توسعه مدیریت و منابع معاون علمی رئیس جمهور و بنیاد ملی نخبگان و رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای صورت خواهد گرفت.

همچنین در ادامه این جلسه موضوع تحقیق و تفحص از دانشگاه فرهنگیان ارجاعی از سوی هیأت رئیسه مجلس به کمیسیون توسط اعضا مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

در روز دوشنبه (هشتم دی ماه ۹۳) نیز کارگروه‌های آموزش عالی و آموزش پزشکی، تحقیقات و فناوری، آموزش و پرورش، آموزش‌های مهارتی و علوم انسانی و اسلامی شدن دانشگاه‌ها جلسه خواهند داشت.

در جلسه روز سه‌شنبه (نهم دی ماه ۹۳) کمیسیون آموزش نیز وزیر علوم با حضور در جلسه به ارائه برنامه‌های خود برای این وزارتخانه خواهد پرداخت و همچنین با حضور وی و رئیس دفتر گسترش آموزش عالی و رئیس دانشگاه آزاد موضوع پذیرش دانشجویان

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150879

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر