2

مسکن ویژه تهران هفته آینده تحویل متقاضیان می‌شود

  • کد خبر : 150913
  • ۰۵ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۲

قائم‌مقام مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با بیان اینکه فاز نخست مسکن ویژه تهران یکشنبه هفته آینده تحویل متقاضیان می‌شود، گفت: آورده متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر ۱۲۵ میلیون تومان است و در زمان تحویل متقاضیان باید قسط آخر خود که ۴۵ میلیون تومان است را پرداخت کنند.

یاسر لک در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سئوال که آیا تحویل واحدهای مسکن ویژه به متقاضیان که قرار است هفته آینده صورت گیرد طبق قراردادها و مبالغ واریزی اولیه است، گفت: به هر حال بعد از مدتها کش و قوس در خصوص تحویل واحدهای مسکن ویژه تهرانسر، این موضوع قرار است یکشنبه هفته آینده با حضور مقامات مسئول صورت گیرد.

قائم مقام مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر افزود:‌ در فاز نخست ۵۳۰ واحد مسکونی شامل ۱۸۰ واحد مسکونی مربوط به پروژه احرار زنجان، ۱۸۰ واحد مسکونی مربوط به پایاسازه پاسارگاد و ۱۷۰ واحد مسکونی مربوط به پروژه شگفت ساز پایتخت تحویل متقاضیان می‌شود

لک در خصوص پرداخت اقساط و قیمت تمام شده این واحدهای مسکونی گفت:متقاضیان مسکن ویژه تهرانسر در ۴ قسط ۲۰ میلیون تومانی آورده خود را وایز کردند و در زمان تحویل نیز باید ۴۵ میلیون تومان اقساط پایانی را واریز کنند تا واحد مسکونی تحویل متقاضی شود.

وی درباره زمان واریز اقساط ۴۵ میلیون تومان نیز خاطرنشان کرد: پس از تحویل واحدها در هر مرحله بلافاصله به متقاضیانی که قرار است کلید واحد خود را در آن مرحله دریافت کنند اعلام خواهد شد بلافاصله قسط آخر خود که مبلغ ۴۵ میلیون تومان است پرداخت کنند تا کلید منازل خود را دریافت کرده و در آن‌ها ساکن شوند.

قائم مقام مجری طرح مسکن ویژه تهرانسر با اشاره به اینکه آورده متقاضیان ۱۲۵ میلیون تومان شده و مابقی مبلغ تا ۲۳۱ میلیون تومان و ۲۷۱ میلیون تومان به صورت اقساط دریافت می شود تاکید کرد:تفاوت مبلغ ۲۳۱ میلیون تومان تا ۲۷۱ میلیون تومان در بهای کارشناسی شده عرصه هر بلوک است و برخی از متقاضیان اقساط ۷۵۰ هزار تومانی و برخی از متقاضیان اقساط حداکثر یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی پرداخت خواهند کرد.

وی درباره زمان شروع پرداخت اقساط از سوی متقاضیان نیز خاطر نشان کرد: از زمانی که متقاضیان واحدهای مسکونی خود را تحویل بگیرند از ماه بعد پس از آن پرداخت اقساط از سوی آن ها آغاز خواهد شد.

لک گفت:طبق قراردادی که با سازندگان بسته شده است قیمت تمام شده این واحدها توسط سازنده ها برای واحدهای اسکلت بتنی هر متر ۶۸۰ هزار تومان و برای اسکلت فلزی ها ۷۸۰ هزار تومان بوده است.

لک ادامه داد: متراژ مفید ‌هر واحد مسکونی به طور مفید در پروژه‌های شگفت‌ساز پایتخت، احرار زنجان و پایاسازه پاسارگاد ۱۰۵ متر است که دارای امکاناتی نظیر کولر، پکیج، رادیاتور، آسانسور‌،‌انباری، پارکینگ مسقف، سسیتم اعلام حریق، کابینت، کمد دیواری در اتاق‌ها، پنجره دو جداره، درب ضد سرقت، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آیفون تصویری و پارکینگ ریموت دار نیز برای تمامی واحدهای مسکونی این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: در فاز دوم این طرح تا پایان سال جاری ۶۴۰ واحد مسکونی شامل ۲۰۰ واحد مربوط به پروژه احرار زنجان، ۲۲۰ واحد پایاسازه پاسارگاد، ۱۸۰ واحد شگفت سازه پایتخت و ۴۰ واحد مربوط به شرکت کوری مریم تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی ادامه داد:‌ در بهار سال ۱۳۹۴ فاز سوم تحویل واحدها شامل ۵۵۰ واحد که ۱۸۰ واحد آن مربوط به احرار زنجان، ۱۳۰ واحد پایاسازه پاسارگاد، ۱۸۰ واحد شگفت ساز پایتخت و ۶۰ واحد نیز از پروژه کوری مریم تحویل متقاضیان می شود.

به گفته لک ، سرانجام در پایان و در فاز چهارم تحویل واحدهای مسکونی در اوایل فصل تابستان آینده ۵۹۰ واحد مسکونی شامل ۲۰۰ واحد مربوط به شرکت احرار زنجان، ۱۳۰ واحد مربوط به پایاسازه پاسارگاد، ۲۰۰ واحد مربوط به شگفت سازه پایتخت و ۶۰ واحد نیز مربوط به شرکت کوری مریم تحویل متقاضیان خواهد شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150913

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر