2

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مازادهای استقلال در لیست درخشان!

  • کد خبر : 150971
  • ۰۶ دی ۱۳۹۳ - ۹:۴۴

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس؛ مازادهای استقلال در لیست درخشان!

این پرسپولیس همان‌ بهتر که راه بازار را بلد نباشد. برای خود پرسپولیس هم بهتر است اگر برای خرید بازیکن، پولی در جیبش نداشته باشد.

پرسپولیسی‌ها البته الان دیگر دست‌شان خیلی هم خالی نیست اما مشکل اینجا است که برنامه مشخصی برای جذب بازیکن ندارند و بدتر اینکه مهلت نقل و انتقالات هم فردا به آخر می‌رسد و پرسپولیس هم دو روز بیشتر وقت ندارد.

روز چهارشنبه دو میلیارد تومان به حساب این باشگاه واریز شد اما هنوز مشخص نیست این پول از چه کسی رسیده. البته این پول را وزارت ورزش به حساب پرسپولیس ریخته اما معلوم نیست این کار توسط حسین هدایتی انجام شده و یا پای اسپانسر جدیدی در میان است.

هر چه هست علی‌اکبر طاهری نایب رییس هیات‌مدیره و صاحب اختیار پرسپولیس در این روزهایی که باشگاه مدیرعامل ندارد، صبح چهارشنبه برای تهیه بودجه به وزارت ورزش رفت و عصر همان روز پولی را که طلب کرده بود، دریافت کرد.

در این میان حسین هدایتی هم سعی کرده به شیوه‌ای غیرمستقیم، به همه بگوید که این پول از جیب او به باشگاه پرسپولیس پرداخت شده است. او در اینستاگرامش نوشته: «هواداران پرسپولیس نگران نباشند چون منابع مالی تامین شده و مسئولان باشگاه به زودى و با یارگیرى مناسب، تیم را تقویت مى‌کنند و ان‌شاءا… نیم‌فصل پرقدرتى خواهیم داشت.»

اما آیا پرسپولیس آنقدر زرنگ است که بتواند در دو روز باقیمانده از مهلت نقل و انتقالات، بازیکنان دلخواهش را جذب کند؟

* مازادهای استقلال در لیست پرسپولیس!

از بی‌عرضگی پرسپولیسی‌ها همین بس که می‌بینیم برای پر کردن جاهای خالی لیست‌شان به جذب بازیکنان مازاد استقلال هم رضایت داده‌اند!

بازیکنانی همچون امیرحسین صادقی، آندرانیک تیموریان و حتی هاشم بیگ‌زاده که اولی را سرمربی استقلال رسما در لیست مازاد قرار داد و درباره بیگ‌زاده هم گفته بود که اگر بخواهد، می‌تواند برود!

پرسپولیس هم اگر چه به اندازه کافی و حتی بیش از نیازش مدافع میانی دارد اما گویا واسطه‌های حسین هدایتی باب مذاکره را با کاپیتان نخواستنی استقلال باز کرده‌اند و می‌خواهند او را برای نیم‌فصل دوم به پرسپولیس بیاورند که البته کارشان خیلی هم سخت نخواهد بود چرا که نقل و انتقالات رو به پایان است و شاید پیشنهاد دیگری به دست صادقی نرسد.

بدتر از این اما شایعه‌ جذب بیگ‌زاده است برای برطرف کردن مشکل پرسپولیس در دفاع چپ. گویا درخشان نام این بازیکن را در لیست خریدش نوشته و سرمربی استقلال هم اصراری بر نگه داشتن او ندارد.

* دو برزیلی دیگر هم در راهند

پرسپولیس کمبود زیاد دارد و برای برطرف کردن آنها، چشمش مدام دنبال بازیکنان خارجی می‌گردد. بازیکنانی که تا امروز هیچ‌کدام حاضر به حضور در تست فنی باشگاه نشده‌اند و پرسپولیسی‌ها هم مجبور شدند از این شرط خود – قبولی در تست فنی- بگذرند.

دلیل تمایل پرسپولیس و درخشان به جذب بازیکنان خارجی شاید حضور در لیگ قهرمانان باشد و بالا بردن میانگین تجربه بازیکنان تیم.

از همین رو پرسپولیس ژوزه تادئو موورو جونیور را که یک مهاجم است، به تهران فرا خوانده و قرار است ظرف امروز و فردا دو هافبک برزیلی هم به ایران بیایند و در صورت قبولی در تست پزشکی، با پرسپولیس قرارداد ببندند.

این دو بازیکن احتمالا بامداد فردا به تهران می‌رسند و البته با توجه به اینکه مهلت نقل و انتقالات در پایان یکشنبه به آخر می‌رسد، هیچ بعید نیست که آنها حتی بدون تست پزشکی پای برگه قرارداد باشگاه را امضا کنند.

* ژوزه تادئو امروز قرارداد می‌بندد

مهاجم برزیلی که هفته پیش به تهران آمده بود، امروز برای امضای قرارداد به باشگاه می‌رود. البته در صورتی که نتیجه تست‌های پزشکی‌اش بدون مشکل بوده باشد.

ژوزه تادئو موورو جونیور ۲۹ ساله که بامداد چهارشنبه وارد تهران شده بود، در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه با حضور در کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال در تست پزشکی شرکت کرد و قرار است در صورت تأیید سلامت کامل این بازیکن برزیلی، او بدون انجام تست فنی با پرسپولیس قرارداد ببندد.

اینطور که مسئولان باشگاه گفته‌اند، نتیجه تست‌های تادئو امروز اعلام می‌شود و در صورت تایید سلامت این بازیکن، باشگاه با او قرارداد می‌بندد

* کاسوکه کیورا، دومین مدافع خارجی پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس برای جذب یک مدافع ژاپنی اقدام کرده و این بازیکن تا فردا وارد ایران خواهد شد. این مدافع ۳۰ ساله ژاپنی، کاسوکه کیورا است که اخیرا همبازی تیری آنری در تیم نیویورک ردبولز آمریکا بود.

حمید درخشان بعد از تماشای فیلم بازی‌های کیورا در نیویورک ردبولز این مدافع را برای تیمش انتخاب کرد و این در حالی است که باشگاه آمریکایی پس سپری شدن یک فصل از رقابت‌های MLS حاضر به تمدید قرارداد با او نشده است.

به هر جهت، باشگاه پرسپولیس حتی بلیت سفر این بازیکن ژاپنی را هم برایش ارسال کرده و فردا در تهران پذیرای او خواهد بود. پست اصلی کاسوکه کیورا دفاع چپ است و قابلیت بازی در نقش هافبک کنار را هم دارد. مدافع ژاپنی تا سال ۲۰۰۴ در لیگ کشورش بازی و سپس به MLS نقل مکان کرده است.

این بازیکن ۳۰ ساله در تیم‌های کوندر بای‌ چیل، کلرادو راپیدز و پورتلند تیمبرز بازی کرده و فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ هم به عضویت تیم مشهور نیویورک ردبولز درآمد.

کیورا که در ردبولز همبازی تیری آنری بوده، ۳۷ بازی برای این تیم انجام داد اما نتوانست بیشتر از یک فصل در این تیم آمریکایی دوام بیاورد. از آنجا که کیورا تا آبان‌ ماه در رقابت‌های MLS بازی می‌کرد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن فقط تست پزشکی خواهد گرفت و پس از تایید، قرارداد او با باشگاه نهایی خواهد شد.

کادر فنی پرسپولیس یک بازیکن ژاپنی دیگر را هم گزینش و با او توافق کرده که البته این بازیکن، هافبک بازیساز است و مثل کیورا در حال حاضر در لیگ حرفه‌ای آمریکا حضور دارد.

* حقیقی و حدادی‌فر معاوضه می‌شوند؟

نام قاسم حدادی‌فر را همیشه کنار پرسپولیس می‌شنویم؛ چه در نقل و انتقالات تابستانی و چه زمانی که سرمای زمستان با خرید و فروش‌های لیگ برتری از یادها می‌رود.

امسال هم به عادت این چند ساله باز خبر قرمزپوش شدن قاسم حدادی‌فر را می‌شنویم و از سوی دیگر، رضا حقیقی هم که هم‌پست اوست، همین روزها رضایتنامه‌اش را می‌گیرد و می‌رود. او را البته فقط تیم پدیده می‌خواهد و شنیده‌ایم که مذاکره‌هایشان هم نتیجه‌بخش بوده اما خب پرسپولیس هنوز به جدایی او رضایت نداده چرا که نتوانسته بازیکنی را جایگزینش کند.

برای باشگاه فرقی نمی‌کند که حقیقی نیمه دوم فصل را در کدام تیم بگذراند اما از آنجا که درخشان جذب قاسم حدادی‌فر را از باشگاه خواسته، پرسپولیسی‌ها هم در انتقال حقیقی به پدیده دست نگه داشته‌اند تا شاید بتوانند با فرستادن او به ذوب‌آهن، حدادی‌فر را جذب کنند.

آنها پیشنهاد خود در این رابطه را هم به گوش مدیران باشگاه اصفهانی رسانده‌ و خواستار معاوضه حقیقی با حدادی‌فر شده‌اند. هر چند عملکرد متفاوت حقیقی و حدادی‌فر در تیم‌هایشان احتمال این جابه‌جایی را کمتر می‌کند اما این دلیل خوبی برای ناامیدی پرسپولیسی‌ها نیست و آنها همچنان برای شنیدن پاسخ نهایی باشگاه ذوب‌آهن و یحیی گل‌محمدی منتظر هستند.

البته سرمربی ذوب‌آهن تمایلی به جذب هافبک همیشه معترض پرسپولیس نشان نداده و خود حدادی‌فر هم گفته که از تصمیم باشگاه – هر چه باشد – تبعیت می‌کند: «پرسپولیس برای جذب من به باشگاه نامه زده و خواستار معاوضه‌ام با یکی از بازیکنانش شده. باشگاه و گل‌محمدی هم قرار است امروز درباره حضورم در پرسپولیس تصمیم بگیرند و هر چه بگویند، می‌پذیرم.»

ایران ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=150971

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر