1

قیمت آپارتمان‌ های زیر ۵۰ متر در تهران

  • کد خبر : 151174
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۲

در خیابان های تهران آپارتمان‌های نوسازی دیده می‌شود که بر روی آنها عبارت “فروش فوری و یا کمتر از قیمت منطقه” درج شده است تا حداقل بتوانند عابران گذری را برای خرید مسکن ترغیب کند.

در خیابان های تهران آپارتمان‌های نوسازی دیده می‌شود که بر روی آنها عبارت “فروش فوری و یا کمتر از قیمت منطقه” درج شده است تا حداقل بتوانند عابران گذری را برای خرید مسکن ترغیب کند.

این روزها با گشتی در خیابان های تهران، ساختمان های نوسازی دیده می شود که بر روی آنها “فروش فوری و یا کمتر از قیمت منطقه” درج شده است تا حداقل عابران گذری و کسانی که بنگاه های مسکن مراجعه نمی‌کنند، این تبلیغات را ببینند و شاید برای خرید آپارتمان آنها اقدام کنند.

در واقع مالکان که از ماه‌ها آگهی در نیازمندی‌های روزنامه و بنگاه های املاک به جایی نرسیدند به تبلیغات دهان به دهان و منطقه‌ای روی آورده‌اند تا شاید بتوانند واحدهایی که روی دستشان مانده را بفروشند. در برخی از موارد حتی مالکان قیمت واحدهای نوساز خود را با پارکینگ و انباری هم قیمت واحدهایی با عمر بالاتر می‌فروشند.

در اوایل رکود مسکن، سازندگان خرد بیشترین زیان را متحمل شده بودند زیرا آنها در نهایت یک یا دو پروژه در دست ساخت داشتند که تمام نقدینگی آنها در این پروژه‌ها بود بنابراین فروش نرفتن واحدها ضررهای زیادی را به آنها وارد کرد اما ادامه دار شدن رکود منجر به زیان انبوه سازان و مالکان پروژه های چندصد واحدی شد بطوریکه آنها هم با کمبود مشتری روبرو شدند و در دو سال گذشته نقدینگی آنها هم رو به کاهش گذاشت.

هرچند که در دوران رونق مسکن، سود زیادی نصیب تولیدکنندگان شد و آنها با قیمت‌های چندبرابری واحدهای خود را به فروش رسانند اما در دو سال گذشته رکود و نبود مشتری به شدت به این بازار لطمه زد و تولیدکنندگان را با کاهش نقدینگی مواجه کرد.

این وضعیت موجب شده که انبوه سازان پیشنهاداتی را برای رونق تولید و افزایش قدرت خرید متقاضیان مطرح کنند که هنوز در دولت در حال بررسی است ضمن آنکه وزارت راه و شهرسازی هم بارها اعلام کرده طرح هایی را برای تشویق انبوه سازان به تولید بیشتر مسکن در دست تهیه دارد تا در سال آینده بازار مسکن رونق بیشتری پیدا کند.

نرخ آپارتمان‌های کمتر از ۵۰ متر

براساس گزارش میدانی یک واحد ۴۵ متری با پارکینگ و انباری در خیابان قصرالدشت ۱۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد و در فردوس غرب – بهار شمالی واحدی ۴۵ متری ۲۰۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در خیابان ۱۷ شهریور جنوبی واحدی ۴۴ متری طبقه دوم با عمر ۳ ساله ۱۱۰ میلیون تومان فروخته می‌شود و در سی متری جی واحدی ۴۳٫۵ متری با عمر ۱۱ ساله متری ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

همچنین واحدی ۴۴ متری با پارکینگ و انباری در خیابان تیموری با شرایط ۸۹ میلیون تومان نقد، ۱۶ میلیون تومان وام و ۲۵ میلیون تومان رهن به فروش می‌رسد و در نازی آباد – شهید رجایی واحدی ۴۳ متری طبقه چهارم بازسازی شده ۹۹ میلیون تومان تعیین شده است.

در پیروزی – پاسدار گمنام واحدی ۴۲ متری طبقه دوم و نوساز ۱۲۸ میلیون تومان فروخته می‌شود و میدان شکوفه خیابان سرهنگ آبادی واحدی ۴۵ متری با پارکینگ و انباری ۱۵۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

براساس این گزارش، در مسعودیه واحدی ۴۲ متری یک خوابه با عمر ۱۲ ساله با انباری متری ۲ میلیون تومان فروخته می‌شود و در شریعتی مرودشت واحدی ۴۱ متری با عمر ۱۲ ساله طبقه ۴ باپارکینگ با شرایط ۱۱۵ میلیون تومان نقد، ۳۰ میلیون تومان رهن و ۲۰ میلیون تومان وام به فروش می‌رسد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151174

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر