1

مهاجم سابق استقلال به پرسپولیس پیوست

  • کد خبر : 151220
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۰

این مهاجم ۱۹ ساله و ۱۸۱ سانتیمتری که تجربه بازی در نساجی، استیل آذین و استقلال را در کارنامه دارد

علی علیپور قرا مهاجم قائم شهری راه آهن امروز به پرسپولیس پیوست. این مهاجم ۱۹ ساله و ۱۸۱ سانتیمتری که تجربه بازی در نساجی، استیل آذین و استقلال را در کارنامه دارد، امروز از راه آهن به جمع شاگردان درخشان اضافه شد تا جایگزین پدیده فصل قبل لیگ برتر باشد.

در زیر مروری داریم بر عملکرد این بازیکن از لیگ آزادگان تا لیگ برتر:

۱- استیل آذین تهران: در ۱۵ سالگی به طور قرضی از نساجی به استیل آذین پیوست. همان استیل آذینی که محسن خلیلی، مهدوی کیا، کعبی، حسین کاظمی، فریدون زندی و محمد غلامی را در کنار جادوگر در ترکیب داشت. علیپور به دلیل حضور در تیم ملی نوجوانان نتوانست برای استیل به میدان برود و در نهایت به باشگاه مبدا خود بازگشت.

۲- استقلال تهران: پس از استیل آذین به نساجی بازگشت و حدود یک ماه بعد به استقلال تهران قرض داده شد. قلعه نویی که به تازگی از تراکتورسازی به استقلال پیوسته بود یک دوجین ستاره داشت. از جانواریو، نکونام، اکبرپور، اشجاری، بائو و فرهاد مجیدی. بازهم فرصت بازی به او نرسید تا به نساجی بازگردد.

۳- سنگ آهن بافق: در ۲۵ بازی (۱۸ بازی ثابت، ۷ بازی تعویضی) به میدان رفت. در مجموع ۱۷۵۵ دقیقه حضور در این تیم سه گل مقابل نساجی، گل گهر و ابومسلم به ثمر رساند که هیچ کدام سه امتیازی نبود. چهار کارت زرد هم دریافت کرد.

۴- راه آهن: در فصل قبل در ۱۷ بازی (۹ بازی ثابت، ۸ بازی تعویضی) به میدان رفت و دو گل در برابر پرسپولیس و استقلال خوزستان به ثمر رساند. در این فصل از رقابت های لیگ برتر در ۸ بازی (سه بازی ثابت، پنج بازی تعویضی) به میدان رفته است که زننده گل نخست تیمش در برابر سایپا بود. نکته جالب آنکه گل دوم تیمش را در آن بازی خالقی فر به ثمر رساند که همراه با علیپور در نیم فصل دوم همراه با پرسپولیس خواهند بود.

بانک ورزش

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151220

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر