1

بمب بزرگ نقل و انتقالات در آستانه انفجار قرار دارد+تصویر

  • کد خبر : 151222
  • ۰۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۲

بمب بزرگ نقل و انتقالات در آستانه انفجار قرار دارد

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز و به نقل از اسکای اسپرت، در حالی که متس هوملز ملی‌پوش آلمانی بورسیا دورتموند برای ترک باشگاه فعلی خود ابراز بی‌میلی می‌کند اما ظاهرا انتقال او به منچستر یونایتد با قراردادی ۴۷ میلیون پوندی قطعی شده است این انتقال در پایان فصل ممکن خواهد شد.

بورسیا دورتموند که زمانی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در رقابتهای بوندسلیگا بود حالا در آستانه سقوط قرار گرفته و با مربیگری یورگن کلوپ روزهای دشواری را پشت سر می‌گذارد. در طرف مقابل منچستریونایتد روزهای بحران را پشت سرگذاشته و بار دیگر در مسیر کسب قهرمانی قرار گرفته است.

آنان در ۷ بازی ۸ رقابت گذشته خود پیروز میدان بودند اما هنوز به دنبال اضافه کردن مدافعی در سطح کلاس جهانی به تیم خود هستند هر چند رقم تعیین شده برای انتقال هوملز زیاد است اما فن خال مشکلی در زمینه پول خرج کردن ندارد.

اجازه خروج گرت بیل صادر شد

سران باشگاه یونایتد برای شکستن رکورد نقل و انتقالات باشگاه‌های اروپا جهت به خدمت گرفتن گرت بیل بازیکن تیم رئال مادرید اعلام آمادگی کردند. آنان حتی با درخواست ۱۲۰ میلیون پوندی رئال مادرید برای صدور مجوز خروج بیل ۲۵ ساله هم مشکلی ندارد.

رئال مادرید قصد ندارد مارکو رویس ملی‌پوش آلمانی بورسیا دورتموند را جایگزین گرت بیل کند.

هر چند گرت بیل فقط ۱۸ ماه در برنامئو حضور داشت اما ۱۲۰ میلیون پوند برای رئال مادرید رقم وسوسه‌انگیزی به حساب می‌آید و به همین دلیل با صدوراجازه‌نامه بیل موافقت کرده اند آنان می‌توانند تابستان آینده مارکو رویس را در قبال مبلغی حدود به ۲۰ میلیون پوند نزد خود بیاورند.

به این ترتیب بیل با یک رکورد جهانی به فروش می‌رسد و رئال مادرید هم می‌تواند توازنی میان خرید و فروشهای خود بوجود آورده و قوانین فرپلی یوفا را به اجرا درآورد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=151222

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر