3

سایت بالاترین لوگوی خود را به علامت ستاره داوود و زبان عبری تغییر داد

  • کد خبر : 15199
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۴

افشای ماهیت صهیونیستی اصلیترین سایت حامی موسوی و کروبی + عکس سایت بالاترین که در فتنه ۸۸ مهم‌ترین پایگاه اینترنتی حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی بود امروز با تغییر لوگوی سایت خود علامت ستاره داوود را در آن قرار داده و کلمه بالاترین را به زبان عبری نوشته است. به گزارش خبرنگار سیاسی […]

افشای ماهیت صهیونیستی اصلیترین سایت حامی موسوی و کروبی + عکس

سایت بالاترین که در فتنه ۸۸ مهم‌ترین پایگاه اینترنتی حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی بود امروز با تغییر لوگوی سایت خود علامت ستاره داوود را در آن قرار داده و کلمه بالاترین را به زبان عبری نوشته است.

خبرگزاری فارس: افشای ماهیت صهیونیستی اصلیترین سایت حامی موسوی و کروبی + عکس

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سایت بالاترین که مدت‌ها عوامل پشت پرده و ماهیت گردانندگان خود را پنهان می‌کرد، امروز با تغییر لوگوی سایت خود، علامت ستاره داوود را به جای آن قرار داد و ضمن تبریک روش‌هشانا آغاز سال ۵۷۷۲ یهودی لوگوی فارسی بالاترین را به زبان عبری تغییر داد.

گفتنی است طی سال ۸۸ در اوج آشوب‌های خیابانی و همچنین تحرکات جریان فتنه در سال ۸۹ سایت صهیونیستی بالاترین اصلی‌ترین پایگاه اینترنتی حمایت از میرحسین موسوی و مهدی کروبی به شمار می‌آمد. چندی پیش برخی سایت‌های حامی فتنه تصویری را از میرحسین موسوی منتشر کردند که وی در حال مطالعه سایت بالاترین بود.

به نوشته این سایت‌ها موسوی بسیاری از مواضع و بیانیه‌های خود را بر اساس اخبار و جهت‌دهی‌های سایت‌ بالاترین تنظیم می‌کرد.

سایت بالاترین  با انتشار انواع دروغ‌ها و تحریک عناصر ساده‌لوح تلاش داشت به اغتشاش دامن بزند و برخی از شعارهای ضدانقلابی نظیر نه غزه نه لبنان و جمهوری ایرانی (با حذف اسلامی) از سوی شبکه‌هایی نظیر بالاترین به عناصر میدانی القا شد.

اما به مرور زمان شبکه‌های اینترنتی وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی، موضوعیت و اثرگذاری خود را از دست دادند و خود تبدیل به مصیبتی برای طراحان آشوب و سامان دهندگان فتنه شدند. لذا پس از ناامید شدن از تاثیرگزاری در ایران اسلامی بالاخره مجبور شدند پرده از ماهیت واقعی خود بردارند.

چندی پیش نیز روزنامه کیهان درباره کمک‌های مالی فراوان به این رسانه‌های مطلبی را به این شرح منتشر کرده بود: رادیو زمانه که اغلب محصولات و تولیدات رادیو فردا- ارگان رسمی سازمان سیا- را در پوشش رسانه ای هلندی مصرف می کند، درباره لزوم استفاده از بودجه های اختصاصی آمریکا برای براندازی نرم سراغ مهدی یحیی نژاد گرداننده سایت بالاترین و امید معماریان روزنامه نگار فراری رفت. کنگره و دولت آمریکا اعلام کرده اند علاوه بر مبالغ قبلی، ۵۵ میلیون دلار برای تغییر و براندازی در ایران در پوشش حمایت از آزادی اطلاعات اختصاص می دهند.

مهدی یحیی نژاد مدیر بنگاه دروغ پراکنی «بالاترین» – سایتی که مدیریت اصلی آن را منوشه امیر مسئول بخش فارسی رادیو اسرائیل برعهده دارد- در توجیه لزوم دریافت پول های اعطایی رژیم آمریکا گفت: فعالان ایرانی خارج از ایران به خصوص کسانی که با فضای داخل آشنا هستند خیلی ابا داشتند از این که نظراتشان را به کشورهای خارجی در این رابطه که بودجه های بین المللی اختصاص یافته چگونه صرف شود، اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15199

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر