1

شگرد جدید یک زن برای سرقت از حساب بانک افراد

  • کد خبر : 152154
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۸:۳۶

زنی جوان که با سرقت کارت عابربانکی در شازند اقدام به برداشت از حسابی کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش ایران، اوایل دی‌ماه سال جاری یک شهروند شازندی به پلیس آگاهی مراجعه کرد و از یک سرقت و کلاهبرداری پرده برداشت.

وی گفت: برای گرفتن پول از خودپرداز از خانه خارج شدم که در بین راه به زنی برخورد کردم که ۵۰۰ هزار ریال به دست گرفته با خواهش و التماس از من خواست اگر عابر بانک به همراه دارم این پول را به حساب کارت همسرش که در شهری دیگر است و نیاز فوری به پول دارد، انتقال دهم.

 

وی اضافه کرد: : پول را از این زن دریافت کردم و کارت عابربانکم را با رمز در اختیارش گذاشتم که او نیز بعد از واریز پول از من تشکر کرد که بعد از گذشت ۱۰دقیقه و فاصله گرفتن از خودپرداز، زنی با صورت پیچیده به من برخورد کرد که لحظاتی بعد متوجه شدم کارت عابربانکم سرقت شده است و آن زن نیز با عجله سوار بر یک خودرو و از صحنه دور شد.

 

مرد جوان گفت: همان روز و پیش از اینکه بتوانم به بانک مراجعه کنم متوجه شدم ۲۰ میلیون ریال از حسابم برداشت شده است . سرهنگ «احمدرضا چگنی» فرمانده پلیس شازند در این باره گفت: با شروع تحقیقات‌، کارآگاهان در اقدامی تخصصی موفق شدند زن تبهکار را در یکی از شهرهای حوالی اراک شناسایی کنند.

 

وی ادامه داد: در هماهنگی قضایی، تیمی از مأموران به محل خانه وی اعزام شدند و او را دستگیر کردند. سرهنگ چگنی به اعتراف دزد در بازجویی‌های تخصصی کارآگاهان اشاره کرد و گفت: با شروع تحقیقات و ارائه اسناد و مدارک، خانم سارق به جرم خود اعتراف کرد و گفت از قبل، برنامه‌ریزی این سرقت را انجام داده بود که با این روش، اطلاعات حساب شاکی را به‌دست آورده و سپس کارتش را به سرقت می‌برد. فرمانده پلیس شازند افزود: بعد از سرقت کارت، این زن در دو مرحله ۲۰ میلیون ریال از حساب مالباخته برداشت می‌کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152154

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر