1

داعش “پا” قطع کرد+تصاویر

  • کد خبر : 152213
  • ۲۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۹

جلادان تکفیری داعش روز گذشته در میدان اعدام حسکه پای دو جوان سوری را قطع کردند.

گروه تروریستی تکفیری داعش که با تغییر نام دادن استان حسکه سوریه نام ولایت برکه را بر این استان نهاده است روز گذشته جنایتی بی‌سابقه در این منطقه انجام داد.این گروه تکفیری اعلام کرد دو نفر از افرادی که به اتهام جعل و سرقت توسط پلیس‌های دولت اسلامی دستگیر شده‌اند با حکم قاضی شرع به قطع دست و پا محکوم شده‌اند.

داعش با بیان اینکه قاضی دستور اجرای این حکم در ملأعام داده؛ جمعیت زیادی از ساکنان حسکه را برای مشاهده اجرای این حکم وحشتناک در میدان اعدام جمع کرده بود.

گروه تروریستی داعش که اینگونه اعمال هولناک را برای ایجاد رعب و وحشت و محکم‌تر مناطق تحت سیطره خود انجام می‌دهد درحالی شهروندان سوری را به اتهام سرقت اعدام و یا محکوم به قطع عضو می‌کند که عناصر خود این گروه به دزدیدن پول مردم و چپاول اموال عمومی و خصوصی در مناطق تحت سیطره خود شهره شده‌اند.

رسوایی‌های این مزدوران به حدی رسیده که صدها رأس گاو و گوسفند مردم را به سرقت برده و گوشت آن‌ها را به قیمت‌های گزافی به فروش می‌گذارند.

گروه داعش که هم‌اکنون از تندرو‌ترین گروه‌های تروریستی در جهان است تاکنون جنایات بی‌شماری در سوریه و نیز عراق مرتکب شده است اما قطع پا توسط این گروه در ملأعام برای نخستین بار است که صورت می‌گیرد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152213

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر