3

تیم والیبال ایران با اقتدار کامل به قهرمانی دست یافت

  • کد خبر : 15225
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۰ - ۲۱:۱۴

دیدار فینال شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های ایران و چین عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور بیش از ۱۸ هزار تماشاگر برگزار شد و در پایان والیبالیست‌های ایران توانستند با نتیجه ۳ بر یک برای اولین بار قهرمان آسیا شوند. شاگردان ولاسکو در گیم […]

دیدار فینال شانزدهمین دوره رقابت‌های والیبال جام ملت‌های آسیا بین تیم‌های ایران و چین عصر امروز از ساعت ۱۸:۳۰ در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی با حضور بیش از ۱۸ هزار تماشاگر برگزار شد و در پایان والیبالیست‌های ایران توانستند با نتیجه ۳ بر یک برای اولین بار قهرمان آسیا شوند.

شاگردان ولاسکو در گیم اول این دیدار همچون بازی نیمه‌نهایی برابر کره‌جنوبی بازی را واگذار کردند. چینی‌ها توانستند این گیم را با نتیجه (۲۵-۲۲) به پیروزی دست یابند، اما ملی‌پوشان ایران اجازه قدرت‌نمایی در سایر گیم‌ها را به چینی‌ها ندادند.

والیبالیست‌های ایران با ارائه بازی زیبا و دیدنی در گیم دوم با نتیجه (۲۵-۱۸) به پیروزی رسیدند و قدرت خود را به رخ حریف نشان دادند.

در گیم سوم مربی چین با عصبانیت بازی را دنبال می‌کرد و بازیکنانش نیز روحیه مناسبی نداشتند و در برابر قدرت ایران تسلیم شده بودند. این گیم نیز با نتیجه (۲۵- ۱۹) به سود ایران به پایان رسید.

در گیم چهارم نیز شاگردان ولاسکو برتر بودند و توانستند با نتیجه (۲۵-۱۶) به پیروزی دست یابند.

شاگردان ولاسکو توانستند با پیروزی برابر چین برای اولین بار جشن قهرمانی قاره کهن را بگیرند و راهی جام جهانی والیبال شوند.
ایران در این دوره از مسابقات با قدرت ظاهر شد و در مرحله گروهی توانست ژاپن، مدافع عنوان قهرمانی را شکست بدهد و تا مرحله نیمه نهایی حتی یک گیم را نیز واگذار نکرد. والیبالیست‌های ایران در دیدار برابر کره‌جنوبی گیم اول را باختند و در دیدار فینال نیز گیم اول را به چین واگذار کردند و به جز این دو گیم سایر نتایج را به سود خود به پایان رساندند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر