2

مجوز تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه صادر شد

  • کد خبر : 152683
  • ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴

عضو شورای مرکزی اتحادیه‬ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همپای همه اتحادیه‌ها در تجمع مقابل سفارت فرانسه حضور پیدا می‌کند و مجوزهای لازم برای این تجمع نیز صادر شده است.

صادق نصراللهی عضو شورای مرکزی اتحادیه‬ انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به تجمع دانشجویان در مقابل سفارت فرانسه گفت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل همپای همه اتحادیه‌ها در تجمع مقابل سفارت فرانسه حضور پیدا می‌کند.
وی افزود: این تجمع که فردا دوشنبه ۲۹ دی در خیابان نوفل لوشاتو از ساعت ۱۵ به همت اتحادیه‌های دانشجویی کشور؛ برگزار خواهد شد در اعتراض به توهین نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) خواهد بود.
این فعال دانشجویی اضافه کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل از همه دانشجویان، نمایندگان مجلس، رهبران اقلیت‌های مذهبی، هنرمندان و عاشقان حضرت محمد (ص)‌ دعوت می‌کند تا در این تجمع حضور یابند.

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ده نماینده مجلس اعم از شیعه، سنی ، مسیحی، کلیمی و زردشتی برای حضور در تجمع اعلام آمادگی کرده‌اند.
‫نصراللهی در خاتمه افزود: مجوزهای این تجمع صادر شده و امیدواریم دانشجویان دانشگاه‌های تهران فردا در این تجمع حماسه‌ای ماندنی بیافرینند.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152683

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر