1

دانشگاه ایرانیان از وزارت علوم شکایت کرد + جزئیات

  • کد خبر : 152962
  • ۰۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۸:۲۲

وکیل دانشگاه جامع ایرانیان از شکایت این دانشگاه از دو تن از مدیران وزارت علوم به دلیل ممانعت از فعالیت این مرکز آموزشی خبر داد.

به گزارش تسنیم، سیدعلی اصغر حسینی، وکیل دانشگاه ایرانیان اعلام کرد: دانشگاه ایرانیان از دو تن از مسئولان حوزه دانشگاه‌‌های غیر دولتی در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعات، شکایت کرد.

وی علت طرح این شکایت در دادسرای عمومی و انقلاب تهران را “ممانعت مسئولان وزارت علوم از حق با استفاده از مقام و موقعیت شغلی و طرح مطالب غیر واقعی علیه دانشگاه ایرانیان” عنوان کرد.

وکیل دانشگاه ایرانیان گفت: این دانشگاه تمام مراحل قانونی لازم برای ثبت یک دانشگاه غیر دولتی را طی کرده و نام آن به عنوان یک شخصیت حقوقی مستقل که می تواند طرف حق و تکلیف قرار گیرد، در فهرست شرکت‌ها و مؤسسات غیر دولتی تهران به ثبت رسیده است.

حسینی در پایان مدعی شد: ایجاد محدودیت‌ برای ممانعت از فعالیت دانشگاه ایرانیان مصداق سلب حقوق و آزادی های اشخاص و با اصول متعدد قانون اساسی و مقررات جاری کشور مغایر است و ما این موضوع را تا حصول نتیجه در مراجع قضایی پیگیری خواهیم کرد.

در پی اعلام آغاز به‌کار “دانشگاه بین المللی ایرانیان” وابسته به محمود احمدی نژاد، وزارت علوم در بیانیه ای اعلام کرد “این دانشگاه فاقد مجوزهای قانونی برای پذیرش و جذب دانشجوست” و هشدار داد “در صورت پذیرش دانشجو از سوی دانشگاه، با آن برخورد خواهد شد”.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=152962

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر