1

سرباز سرسخت سوزوکی آمد+تصویر

  • کد خبر : 153015
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷

سوزوکی «GSX-S1000»، عضو جدید خانواده بزرگ سوزوکی است که بخشی از خصوصیات آن از سری موتورسیکلت های «GSX-R» نشأت گرفته شده است.

خودرو بانک: سوزوکی محصولی جدید از سری موتورسیکلت‌های «GSX» در شاخه «GSX-S» را برای سال ۲۰۱۶ معرفی کرد.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

سوزوکی «GSX-S1000»، عضو جدید خانواده بزرگ سوزوکی است که بخشی از خصوصیات آن از سری موتورسیکلت های «GSX-R» نشأت گرفته شده است.
بدون مقدمه چینی به سراغ اصل مطلب و خصوصیات این موتورسیکلت نوظهور می رویم.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

طراحی ظاهری موتورسیکلت GSX-S1000 در حد موتورسیکلت های اسپرت استاندارد، خوب طراحی شده است ولی بعضی از فاکتورهای مورد نیاز یک موتورسیکلت اسپرت یک لیتری با قدرت و سرعت بالا برای آن در نظر گرفته نشده است که به نمونه بارز آن می توان به نبود شیشه جلو اشاره کرد که در سرعت های بالا می تواند برای راننده مشکل ساز شود.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

آینه های موتورسیکلت هم اگر واقع بین باشیم، کمی ابتدایی با پایه های بلند طراحی شده که می توانست کوچک تر و با بدنه ای شکسته برای بهبود ضریب آیرودینامیکی باشد.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

خروجی و هدر اگزوز هم بیش از اندازه کوچک طراحی شده که از زیبایی و ابهت موتورسیکلت کاسته، ولی در عوض قاب و بدنه موتورسیکلت خیلی خوب طراحی شده و با خطوط تیز و منحنی های متعدد بدنه آراسته شده که در افزایش ضریب آیرودینامیکی موتورسیکلت تاثیر بسزایی گذاشته اند.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

مشخصات فنی موتورسیکلت هم به طور خلاصه شامل تعلیق جلو تلسکوپی و عقب فنری روغنی، ترمزهای دیسکی دوقلو جلو و ترمزهای دیسکی عقب، رینگ های ۱۷ اینچی با لاستیک های تیوبلس ۱۲۰/۷۰ ZR17 M/C در جلو و تیوبلس ۱۹۰/۵۰ ZR17 M/C در عقب، مخزن سوخت ۱۷ لیتری و در نهایت ابعاد کلی بدنه ۲۱۱۵ میلی متری در طول، ۷۹۵ میلی متری در عرض و فاصله بین دو محور جلو و عقب ۱۴۵۰ میلی متری می شود.
سرباز سرسخت سوزوکی آمد+عکس

در قسمت مولد قدرت هم سوزوکی GSX-S1000 از پیشرانه ای چهار سیلندر چهار زمانه با حجم دقیق ۹۹۹ سی سی DOHC سود می برد که به استارت الکتریکی، جعبه دنده ۶ سرعته و سیستم جرقه زنی الکترونیکی ترانزیستوری مجهز شده است.
سوزوکی در مورد مقدار قدرت و گشتاور تولیدی صحبتی به میان نیاورده، اما از یک پیشرانه چهار سیلندر یک لیتری نمی توان انتظار قدرتی کمتر از ۲۰۰ اسب بخار را داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153015

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر