2

فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا به مناسبت دهه مبارک فجر

  • کد خبر : 153163
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۶

مدیربازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از فروش محصولات این گروه خودرو سازی به مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

حسن فروزان مهر- مدیربازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: با توجه به فرارسیدن  سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و آغاز دهه مبارک فجر گروه خودرو سازی سایپا در راستای حمایت از مشتریان خود، اقدام به فروش انواع محصولات به ویژه خودرو جدید سراتو با شرایط فروش متنوع وپیش فروش قطعی و ارائه تسهیلات مناسب نموده است.

وی افزود: در این پیش فروش، خودروی سراتو از خودروهای جدید گروه خودروسازی سایپا عرضه شده و شرایط فروش ویژه ای برای این خودرو در نظر گرفته شده است.

فروزان مهر اظهار داشت: این خودرو از کیفیت بالا و خدمات پس از فروش مناسب برخوردار است که با همکاری شرکت کیا موتورز، شریک تجاری گروه خودرو سازی سایپا در حال تولید است.

وی خاطر نشان کرد: پیش فروش نقدی با قیمت قطعی انواع محصولات با موعد تحویل و سود مشارکت مناسب در این طرح قرار داده شده است و پیش فروش انواع محصولات با تسهیلات مناسب  و بدون ضامن جهت رفاه حال مشتریان محترم در سبد فروش محصولات نیز در نظرگرفته شده است.

به گفته وی هموطنان ارجمند می توانند از دو روش سایت اینترنتی گروه خودرو سازی سایپا به نشانیwww.saipagroup.ir   و یا نمایندگی های مجاز گروه خودروسازی سایپا در سراسر کشور  اقدام به ثبت نام و دریافت خودرو نمایند. همچنین مرکز ارتباط با مشتریان گروه خودروسازی سایپا  با شماره تلفن ۰۹۶۷۷۰ پاسخگویی سوالات مشتریان می باشد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153163

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 2در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۲
  1. واقعا مفت می فروشه سراتو مجانی شده

  2. سلام اول تعهدات قبلی خودتان عمل کنید بعد فراخوان فروش ویژه مناسبتها بگذارید تیرماه ۹۳ قرار بود ال ۹۰ تحویل دهید متاسفانه با وجود دریافت مابه التفاوت اما هنوز خبری نیست!؟؟؟ کسی هم نیست به شکایات و اعتراض مردم رسیدگی کند!؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر