1

آخرین وضعیت جلسه AFC برای بازگشت ایران به جام

  • کد خبر : 153176
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۷:۴۸

با پایان دور اول جلسه کمیته انضباطی AFC مسئولان تیم های فوتبال ایران و عراق برای حضور در دور دوم فراخوانده شدند.

مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ساعاتی پیش در جلسه ای با موضوع پیگیری حضور بازیکن دوپینگی در ترکیب تیم ملی عراق حاضر شده اند.

 پس از گذشت ساعتی از این جلسه، کار بدون اعلام رای قطعی و نهایی پایان یافت و برای آغاز دور دوم این جلسه، مسئولان دو تیم ایران و عراق به نشست کمیته حقوقی ای اف سی فراخوانده شدند.

 مسئولان AFC در تماسی با مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون ایران و سرپرست تیم اعزامی به استرالیا از او و هوشنگ مقدس نمایندگان ایران خواستند تا در نشست کمیته حقوقی ای اف سی حاضر باشند. همچنین آنها از مدیران فدراسیون فوتبال عراق هم دعوت کردند به این جلسه بروند تا رای قطعی درباره این اتفاق صادر شود.

 نبی و مقدس که همراه با کاروان تیم ملی عازم سیدنی بودند و امیدواری زیادری برای صدور رای نهایی به سود ایران داشتند، سوار بر خودرویی شخصی خود را به مقر برگزاری بازی ها رساندند و در این نشست حاضر شدند.

 گفتنی است شاگردان کی‌روش را در کمپ نگه داشته و فعلا بلیط بازگشت را به تاخیر انداخته اند. از فضای حاکم بر اردوی تیم ملی خبر می رسد که هر چه نبی و مقدس به موفقیت تیم ملی امید دارند، ملی پوشان شانس زیادی برای تغییر حکم قائل نیستند.

 جلسه کمیته انضباطی AFC هنوز ادامه دارد و همه اعضای کاروان ایران گوش به زنگ هستند. گفته می شود به جز جلسه ای که در حال برگزاری است، ظهر به وقت استرالیا و صبح به وقت تهران هم جلسه دیگری در این باره انجام خواهد شد.

 این نشان می دهد که شکایت و پیگیری ایران تا به حال جواب داده که جلسه در دو نوبت در حال انجام است و اگر قرار بود جواب منفی به ایران بدهند دو جلسه پشت سر هم برگزار نمی شد ولی با این احوال باید منتظر پایان جلسه دوم باشیم.

 بر اساس آخرین اخبار رأی رسمی حداقل دو تا سه ساعت دیگه اعلام می شود. به امید صدور رأی عادلانه و پیروزی ایران…

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153176

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر