2

«صاعقه‌های ویرانگر» شبکه‌های اجتماعی ‏را درنوریدند +تصاویر

  • کد خبر : 153219
  • ۰۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۰

نام «سرلشگر جعفری» به یکی از محبوب‌ترین نام‌ها و نماد مقاومت در میان کاربران ایرانی در ‏شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده است.‏

۵ روز از پیام کوبنده فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی می‌گذرد، همان وعده «صاعقه‌های ویرانگر»؛ در حالی که بسیاری از مسئولان کشور پس از حمله بالگرد نظامی رژیم صهیونیستی به قنیطره سوریه، این اقدام رژیم صهیونیستی را محکوم کردند اما پیام سرلشکر جعفری همچنان جزو پرکاربرترین عبارتی است که در بین کاربران شبکه‌های اجتماعی در این خصوص به اشتراک گذاشته شده است.

«صاعقه‌های ویرانگر» نخست، تیتر اول اکثر روزنامه‌های کشور را به خود اختصاص داد و سپس به عنوان عبارت محبوب و پرکاربرد از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

انتشار گسترده پیام فرمانده کل سپاه به مناسبت شهادت سردار الله‌دادی با این عبارت که «صهیونیست‌ها منتظر صاعقه‌های ویرانگر باشند» در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی خود نشاندهنده اعلام آمادگی و پشتیبانی از تدابیر اتخاذ شده از سوی مسئولان نظام است.

حمایت گسترده‌ای که مقاومت اسلامی خارج از مرزهای زمینی کسب کرده است.

 

 

 

 

 
و البته بازتاب این سخنان تنها از سوی افراد و رسانه‌‌های همسو با جمهوری اسلامی ایران صورت نگرفت بلکه افراد و شبکه‌های معاند نیز به نوعی موضع‌گیری سردار سپاه ایران را در خصوص شهادت سردار الله‌دادی بازتاب دادند؛ اتخاذ چنین رویکردی نیز خود گواه دیگری بر نفوذ قدرت ایران خارج از چارچوب‌های سیاسی و تدابیر اتخاذ شده رسانه‌ای است.

 

 

 

 

 
دفتر ثبت جملات راهبردی انقلاب اسلامی همچنان باز است، دفتری که تمام عبارات آن هول همان عبارت معروف پیر جماران می‌گردد؛ «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

 

فارس

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153219

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر