2

اظهارات سرمربی اسپورتینگ خیخون در مصاف با بارسلونا

  • کد خبر : 15322
  • ۰۸ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۱

بریسیادو، سرمربی اسپورتینگ خیخون پیش از رویارویی با بارسلونا گفت که تیمش می‌خواهد همچون فصل گذشته شاگردان گواردیولا را اذیت کند. در هفته هفتم لالیگا بارسلونا به مصاف اسپورتینگ خیخون می‌رود. مانولو بریسیادو، سرمربی اسپورتینگ خیخون درباره این دیدار که در ورزشگاه ال مو لینون برگزار می‌شود، گفت که تیمش می‌خواهد همچون فصل گذشته بارسلونا […]

بریسیادو، سرمربی اسپورتینگ خیخون پیش از رویارویی با بارسلونا گفت که تیمش می‌خواهد همچون فصل گذشته شاگردان گواردیولا را اذیت کند.

در هفته هفتم لالیگا بارسلونا به مصاف اسپورتینگ خیخون می‌رود.

مانولو بریسیادو، سرمربی اسپورتینگ خیخون درباره این دیدار که در ورزشگاه ال مو لینون برگزار می‌شود، گفت که تیمش می‌خواهد همچون فصل گذشته بارسلونا را متوقف کند.

وی افزود: ما می‌خواهیم در این دیدار رقابت‌ خوب و پایاپایی داشته باشیم، رابطه‌ام با گواردیولا، سرمربی بارسلونا بسیار خوب است. او در این دیدار از چهار مدافع استفاده می‌کند، چرا که از این دیدار بسیار می ترسد. می‌خواهیم در این دیدار در نهایت طراوت بازی کنیم.

سرمربی اسپورتینگ خیخون در ادامه به ستایش از سسک فابرگاس، بازیکن جدید بارسلونا پرداخت و اظهار کرد: اگر درباره فرگوسن از من سوال شود،‌ نمی توانم چیزی درباره‌اش بگویم، چرا که او در زمین هر کاری را که بخواهد انجام می‌دهد.

در جدول رده بندی اسپانیا اسپورتینگ خیخون از پنج بازی خود تنها یک امتیاز کسب کرده است و در انتهای جدول قرار دارد. این در حالی است که بارسلونا ۱۱ امتیازی است و بعد از رئال بتیس ۱۲ امتیازی در رده دوم قرار دارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15322

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر