1

به AFC و عبدالزهرا عوام فریب ها را نشان می دهیم

  • کد خبر : 153285
  • ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۷

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: جرأت ندارم که از عملکرد کی‌روش ناراضی باشم، اگر چه از عملکرد این مربی تا کنون رضایت هم داشته ایم.

 علی کفاشیان که برای استقبال از تیم ملی به فرودگاه آمده بود، در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد وضعیت تیم ملی گفت: از تیم ملی راضی هستم، بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و حقشان هم خورده شد. آمدم بگویم که از آنها رضایت دارم البته اخراج یک بازیکن ما در بازی با عراق شرایط را برای ما سخت کرد. بازیکنان ما زحمت خودشان را کشیدند و تمام تلاش شان را کردند.

وی در مورد اینکه از عملکرد کی‌روش راضی است یا نه، گفت: مگر جرأت دارم که از عملکرد او ناراضی باشم.

کفاشیان در مورد بحث فسخ قرارداد با کی‌روش اظهار داشت: چنین بحثی را نداریم ما از ابتدا برای جام جهانی بعدی با او قرارداد بستیم و کی‌روش را به کار گرفتیم و اگر بخواهیم قراردادش را فسخ کنیم باید پولش را هم بدهیم بنابراین کی‌روش است و کارش را انجام خواهد داد. البته با او جلسه‌ای خواهیم داشت تا قبل از رفتن به تعطیلات در مورد برنامه‌هایش برای مقدماتی جام جهانی صحبت کنیم و ببینیم که او چه برنامه‌ای دارد و به سوی جام جهانی برویم.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بحث حضور حسین فرکی به عنوان سرمربی در تیم ملی، گفت: فرکی قرارداد یک سال و نیمه با سپاهان بسته است و او مد نظر ما هم نیست.

کفاشیان در مورد حضور اسدی به عنوان دبیر فدراسیون فوتبال گفت:‌ هنوز هیچ چیز مشخص نیست، باید نبی بیاید و با او جلسه بگذاریم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره اظهارات علا عبدالزهرا، بازیکن تیم ملی عراق که ادعا کرده ایرانی ها برای فرافکنی و عوام فریبی بحث دوپینگش را مطرح کرده اند، عنوان کرد: عبدالزهرا خودش می داند که دوپینگی است و تخلف کرده است.به زودی با مدارکی که در اختیار داریم به AFC ثابت خواهیم کرد که حق با ایران بود و به عراقی ها و عبدالزهرا هم ثابت می کنیم که تخلف کرده اند تا همه بفهمند که چه کسانی عوام فریبی کرده اند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153285

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر