1

مهدی تاج: تیمداری در بخش بانوان باید جزو الزامات حرفه‌ای‌گری تیم ها قرار بگیرد

  • کد خبر : 153345
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸

رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: به دنبال این هستیم که برای صدور مجوز حرفه ای گری در تیم های مردان، تیمداری در بانوان هم جزو الزامات قرار بگیرد.

به گزارش ایسنا، مهدی تاج درباره توجه به ورزش بانوان گفت: نگاه عمومی کشور و نگاه مقام معظم رهبری توجه جدی و ویژه به ورزش بانوان است. در هر دیداری که ما با رهبر معظم انقلاب اسلامی داشتیم، ایشان صریح و مشخص سیاست های کلانی را در بحث بانوان ترسیم کردند و در واقع از این بخش حمایت کردند. البته ایشان گفته اند که ورزش باید صورت گیرد اما کنار آن شئونات نیز باید رعایت شود و این دو لازمه هم هستند. این موضوع برای بانوان بسیار مهم است که شخص ارشد کشور درباره این موضوع صریح صحبت کند. رهبری تاکید دارند که ما باید روی سکو قهرمانی حرف بزنیم نه اینکه فقط ورزش کنیم و به نظر من این نکته بسیار مهمی است.

تاج درباره فوتبال بانوان نیز اظهار کرد: بر خلاف صحبت هایی که مبنی بر وجود حواشی زیاد در فوتبال بانوان می شود، من اعتقاد دارم با توجه به گستردگی این رشته، بانوان حواشی زیادی ندارند. سیاست سازمان لیگ بنا بر دستور علی کفاشیان این است که مقداری از بودجه را در اختیار بخش بانوان قرار دهیم و خوشبختانه امسال نیز لیگ با کیفیتی را در بانوان شاهد هستیم که نسبت به گذشته بهتر شده است و شرایط باید از این مطلوب تر شود.

رییس سازمان لیگ درباره مکلف شدن تیم های مردان برای فعالیت در بخش بانوان تصریح کرد: AFC کنترل و نظارت زیادی در زمینه حرفه ای شدن تیم های آسیایی دارد. در گذشته تیم هایی حرفه ای بودند که بر روی چهار بخش پایه‌ای نیز تیمداری می کردند اما الان این به دو پایه نوجوانان و جوانان تقلیل یافته است. ما به دنبال این هستیم که تیمداری در بخش بانوان نیز در این شرایط قرار بگیرد تا تیم هایی بتوانند مجوز حرفه ای گری را بگیرند که در بخش بانوان هم تیمداری کنند. این یک سنگ بنای بسیار خوب است که امیدوارم به نتیجه مطلوب نیز برسد.

او در پایان گفت: رییس فدراسیون، مربی بسیار خوب و با دانشی را برای تیم ملی مردان به ایران آورده است و همان طور که می دانیم دنیا با دانش چنین مربیانی اداره می شود که متاسفانه ما در بخش بانوان فاقد آن هستیم که امیدوارم مدرسانی به ایران بیایند تا ما بتوانیم در فوتبال بانوان از آنها استفاده کنیم و مربیان زن خوبی را در ایران پرورش دهیم و ورزش بانوان به دست خود بانوان اداره شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153345

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر