2

سردار کمالی:از تمام ظرفیت‌های قانونی برای بازگشت پولادی استفاده می‌کنیم

  • کد خبر : 153349
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: از تمام ظرفیت‌های قانونی برای بازگشت مهرداد پولادی به ایران برای انجام خدمت سربازی استفاده خواهیم کرد.

سردار موسی کمالی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم بازگشت مهرداد پولادی به کشور در حالی که گفته می شد او پس از جام ملت ها برای مشخص شدن تکلیف سربازی اش به ایران خواهد آمد، گفت: ما در مورد این موضوع به صورت قاطعانه برخورد خواهیم کرد. اجازه حضور او در تیم ملی برای شرکت در مسابقات جام ملت های آسیا تنها به خاطر تیم ملی بود و اولین و آخرین باری بود که این اتفاق افتاد.

معاون اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: فدراسیون فوتبال و کادر فنی عنوان می کردند که اگر پولادی و رفیعی در تیم ملی نباشند احتمال دارد به تیم ضربه بخورد و ما برای تقویت تیم ملی با حضور آنها موافقت کردیم اما پس از پایان جام ملت ها از طریق وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال به دنبال این هستیم که از طریق ورزشی تنبیه شده و تا حصول نتیجه این موضوع را پیگیری می کنیم.

وی در مورد اینکه پولادی به ایران بازنگشته و تکلیف او چه خواهد شد،گفت: ما از تمام ظرفیت های قانونی برای بازگرداندن پولادی استفاده خواهیم کرد. اگر او تمکین نکند، باید از تیم ملی خداحافظی کند. وضعیتش هم طوری نیست که تا آخر عمر فوتبالش را در خارج از کشور ادامه دهد.

سردار کمالی در پایان عنوان کرد: او پیش از جام ملت ها در قولی که به مسئولان فدراسیون فوتبال داده بود گفته بود به دنبال شرایطی هستم که قراردادم را با تیم قطری فسخ کنم و برای خدمت سربازی به ایران بیایم. امیدواریم این اتفاق بیفتد چون در غیر این صورت راه های دیگر را آزمایش خواهیم کرد.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر