1

عصبانیت بازیگر زن از شایعات اخیر+ تصویر

  • کد خبر : 153383
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۳

مدتی است در هر محفل هنری که وارد می شوم، نکته عجیبی را در مورد خودم می‌شنوم.

نورا هاشمی فرزند گلاب ادطنه و مهدی هاشمی گفت:شنیده ام شایعه شده همسرم سیاوش اسعدی، مردی متعصب و سختگیر است که تنها برای بازی من در فیلم های خودش اجازه صادر می کند بابت این شایعه ها بسیار عصبانی هستم. سیاوش اسعدی مردی روشنفکر و متفکر است

 نورا هاشمی گفت: مدتی است در هر محفل هنری که وارد می شوم، نکته عجیبی را در مورد خودم می‌شنوم.

اینکه همسرم سیاوش اسعدی، مردی متعصب و سختگیر است که تنها برای بازی من در فیلم های خودش اجازه صادر می کند. من نمی دانم چنین حرفی از کدام عقل سلیمی نشأت گرفته و آیا شنوندگان به این موضوع فکر نمی‌کنند که من قبل از ازدواج هم یک بازیگر بودم و چهره‌های شاخصی همچون مهدی هاشمی و گلاب آدینه، والدین من هستند؟

عصبانیت بازیگر زن از شایعات اخیر

 نورا هاشمی و همسرش سیاوش اسعدی  و پدر و مادرش ( مهدی هاشمی و گلاب آدینه )

وی افزود: بابت این شایعه ها بسیار عصبانی هستم. سیاوش اسعدی مردی روشنفکر و متفکر است. ما تعامل خیلی خوبی با هم داریم و او در بازیگری همیشه مشوق من است. من در مورد فیلمنامه های همسرم به ایشان مشورت می‌دهم و او هم درباره بازی من دیدگاه دارد. از همه کسانی که مرا می شناسند خواهش می‌کنم به این شایعه‌ها توجه نکنند.

  برای پذیرفتن همکاری با یک پروژه باید گروه سازنده را دوست داشته باشم و قصه و نقشم توجهم را جلب کند. چنین حساسیتی در تئاتر بیشتر است. چون شما در فیلم هر پلان را حداکثر با چند برداشت پشت سر می‌گذارید اما برای تئاتر باید به قدری با نقش عجین شده باشید که بتوانید حق مطلب آن را برای سی چهل شب مداوم، ادا کنید.

 نورا هاشمی درباره فعالیت‌های تئاتری خود گفت: نمایش «مرثیه‌ای برای کتاب سوزی‌ها» این شب ها آخرین اجراهای خود را در فرهنگسرای نیاوران پشت سر می‌گذارد. خوشحالم که هر شب با صندلی‌های پر روبرو می شویم، آن هم در شرایطی که جشنواره تئاتر فجر برپا است، هوا سرد شده و محل فرهنگسرا از فضاهای تئاتری دور است. از مردم بابت این توجه خاص به تئاتر ممنونم.

 نورا هاشمی در فیلم‌های سینمایی «حوالی اتوبان»، «جیب بر خیابان جنوبی»، «آرامش در میان مردگان»، «دختر افغان» و «دوشیزه» بازی کرده است.

منبع : سوره سینما

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153383

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر