1

واکنش قائم‌مقام حزب موتلفه به انتصاب سفیر ایران در سازمان ملل

  • کد خبر : 153457
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۳

این مسائل جزء فرعیات است، اصل جدال ما با آمریکا بر سر رفتن این سفیر یا آن سفیر نیست، اصل این نزاع بر سر استکبار، حق و باطل و حفظ منافع ملت ماست.

بادامچیان تاکید کرد: لیبرال دموکراسی غرب هم در حال فروپاشی است، بحران‌های اقتصادی و سیاسی در برابر بیداری ملت‌ها، چه بیداری اسلامی و چه بیداری انسانی، غرب را به هم ریخته است. قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: اصل جدال ما با آمریکا بر سر حق و باطل است.
به گزارش نامه نیوز ،  اسدالله بادامچیان در حاشیه همایش حزب موتلفه اسلامی با اشاره به انتخاب سفیر جدید ایران در سازمان ملل اظهار کرد: این مسائل جزء فرعیات است، اصل جدال ما با آمریکا بر سر رفتن این سفیر یا آن سفیر نیست، اصل این نزاع بر سر استکبار، حق و باطل و حفظ منافع ملت ماست.

وی با اشاره به تغییر ابوطالبی خاطرنشان کرد: اینها کارهای دولت است، شاید اگر ما بودیم شیوه دیگری در پیش می‌گرفتیم و این راه را طوری می‌رفتیم که به اینجاها نرسد. اینها اقدامات دولت است، وقتی دولت سر کار است خود او باید پاسخگو باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا در خصوص نامه مقام معظم رهبری به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی خاطرنشان کرد: دنیای ما در یک پیچ تند تاریخی است.همانطور که مارکسیست به خاطر اینکه زمانش گذشته بود، دچار فروپاشی شد. دیگر توده‌های مردم نمی‌توانستند حرف‌های خلاف واقعیت مارکسیست را باور کنند و بعد هم تجربه آموخته بودند که نظام مارکسیستی نمی‌تواند سعادت مردم را حتی در امور مادی تامین کند.

بادامچیان تاکید کرد: لیبرال دموکراسی غرب هم در حال فروپاشی است، بحران‌های اقتصادی و سیاسی در برابر بیداری ملت‌ها، چه بیداری اسلامی و چه بیداری انسانی، غرب را به هم ریخته است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در چنین موقعیتی نسل جوان آنها بی‌اعتماد به نظام‌های لیبرالی به دنبال راه صحیح هستند و اینجا وظیفه ولی امر مسلمین این است که راه را برای آنان باز کنند و بگوید شما می‌توانید با انتخاب آگاهانه آزادانه مسیر خویش را انتخاب کنید.

وی گفت: مخاطبین ایشان این پیام را گرفتند، هرچند که دولت‌های غربی بخواهند مانع باشند ولی مقام معظم رهبری راه را به جوانان نشان دادند.
منبع: ایسنا

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153457

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر