1

قلعه نویی متن پیامک تیموریان را لو داد

  • کد خبر : 153467
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۴

سرمربی تیم استقلال گفت:آقای تیموریان!یک میلیارد پول گرفتی، یک میلیاردی که تیم مرا به هم ریخت و حالا می خواهی من حلالت کنم؟

امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: به جامعه بزرگ فوتبال ایران علی الخصوص داوری بابت حضور فغانی در فینال جام ملت ها آسیا تبریک می گویم.درباره بازی باید بگویم که شرایط تیم ما مثل تیم های دیگر است که قرار است امروز و فردا بازی های خودشان را انجام بدهند.ما ۵ بازیکن در تیم ملی داشتیم که چون نبودند تمرینات ما کامل نشد.سپاهان تیم بزرگی است و خودم دو سال آنجا کار کردم.کادر فنی و بازیکنان خوبی دارد و امیدوارم بازی خوبی مقابل آنها داشته باشیم.در تیم ما عنایتی و طالب لو نفرات جدید هستند که به تیم اضافه شدند.همین مساله انگیزه تیم را بالا برده است.در خط میانی دو سه گزینه داشتیم که نتواستیم آنها را بگیریم.در خط هافبک نتوانستیم مسلمان را جذب کنیم .هلمکه هم مصدوم شد ولی با این حال امیدوارم همه بازیکنان با انگیزه مقابل سپاهان بازی کنند.

وی درباره اینکه آیا اظهارات روز گذشته آندرانیک تیموریان در آستانه بازی استقلال مقابل سپاهان به تیم لطمه نمی زند گفت:به این سوال ها آخر جواب می دهم زیرا باید ذهن همه مردم و شما که می نویسید روشن شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه این تیم  دو بازیکن خارجی به نام های داسیلوا و هلمکه را گرفت که بدون تست از ایران رفتند، اظهار داشت:هلمکه بازیکن بسیار خوبی بود اما مصدوم شد. دنبال یک هافبک بودیم که از مصر بیاوریم اما نشد. درباره دروازه بانمان هم وحید طالب لو را به خدمت گرفتیم زیرا نمی شود در تمام بازی ها از یک دروازه بان استفاده شود. مگر کاسیاس همه بازی ها را درون دروازه می ایستد؟ طالب لو را آوردیم چون نیاز بود در شرایط خاص از هر یک از دروازه بانان استفاده شود.

وی ادامه داد:به مورینیو نگاه کنید در بازی ها به نوبت از دروازه بانی خود استفاده می کند. بستگی دارد بازی چطور باشد و چه ویژگی هایی داشته باشد. از همان دروازه بان استفاده می کنند. ما در پست دروازه با آمدن طالب لو تقویت شدیم. او یکی از اعضای خانواده ما بود. خوشحالم که در زمان من به استقلال برگشت.

در ادامه سرمربی استقلال خواهان قرائت متنی شد.

وی خطاب به حاضران،در موبایلش شماره آندو را نشان داد که تماس گرفته است.

تیموریان برای قلعه نویی نوشته بود:

امیرخان سلام عرض می کنم. شرمنده که بالاخره نتوانستم تا آخر لیگ با شما باشم. از تمام زحماتی که برای من کشیدید تشکر می کنم. واقعا شرمنده که نتوانستم تا آخر لیگ کنار شما و تیم باشم. حلالم کنید. ممنون از تمام زحماتی که برایم کشیدید. تشکر می کنم. شرمنده همه شما شدم.

آندو تیموریان.

سرمربی استقلال همچنین تاکید کرد:” این پیامک‌ها برای من پشیزی ارزش ندارد، من به کار خودم فکر می‌کنم، باز هم تیموریان را حلال می‌کنم.”

قلعه‌نوی همچنین تاکید کرد آندرانیک تیموریان آن بازیکنی نبوده که ۴۵ دقیقه مقابل در خانه‌اش ایستاده است.

قلعه نویی در ادامه اظهار داشت:الان من باید چکار کنم؟ حلال کنم یا نه؟ یک روز مردی در خانه ای تجمع می کند و می بینید بازیکن چه حرف هایی می زند.

وی افزود:آقای تیموریان این پیامک را زدی چطور به تیم پشت کردی، رفتی، برگشتی. یک میلیارد پول گرفتی، یک میلیاردی که تیم مرا به هم ریخت و حالا می خواهی من حلالت کنم؟ مشکل تو پولت بوده. می خواستی پولت را بگیری.

قلعه نویی خاطرنشان کرد:من این پیامک را برای شما خبرنگاران خواندم تا متوجه شوید یک روز ما مردیم در خانه مان جمع می شوند و یک روز هم چیزهای دیگر درباره مان می گویند. البته من به این حرف ها و پیامک ها توجه نمی کنم. این بحث ها پشیزی برایم ارزش ندارد. کار خودم را می کنم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153467

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر