2

۳۰۰ عروس و داماد محروم کمک هزینه ازدواج می‌گیرند

  • کد خبر : 153473
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم از اعطای کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۳۰۰ نوعروس و پسر تحت حمایت کمیته امداد همزمان با ایام الله دهه فجر در قم خبر داد.

عبدالله جلالی گفت: کمک هزینه تهیه جهیزیه و هدیه ازدواج به ۳۰۰ نوعروس و پسر تحت حمایت کمیته امداد یکی از برنامه‌های ما در دهه فجر است و در این جهت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بلاعوض و سه میلیون تومان وام بدون کارمزد برای نوعروسان و ۵۰۰ هزار تومان بلاعوض و سه میلیون تومان وام قرض الحسنه برای پسران تحت حمایت پرداخت می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افزود: کلنگ احداث ۹ واحد مسکونی برای محرومان در یکی از روزهای دهه فجر زده می‌شود، زمین این پروژه را کمیته امداد تامین کرده و هزینه ساخت آن ۸۰۰ میلیون تومان است که آن را دو برادر خیر پرداخته‌اند.
وی ابراز داشت: یکی از مسائل مهم در ازدواج آموزش است و در این جهت انتخاب درست، فلسفه ازدواج، رعایت اصول بهداشتی و تربیت فرزند و آنچه باید برای داشتن زندگی بهتر بدانیم مهم است. در جهت آگاهی بخشی برای داشتن ازدواج موفق و عالمانه کمیته امداد کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌های تحت حمایت برگزار می‌کند.
او اضافه کرد: توزیع ۱۰ هزار جفت کفش در میان خانواده‌های تحت حمایت از برنامه‌های دیگر کمیته امداد می‌باشد که تمام آن توسط یک خیر در استان قم صورت می‌گیرد. این خیر تاکنون ۸۰ هزار جفت کفش به کمیته امداد هدیه کرده است که ارزش آن بیش از یک میلیارد تومان می‌باشد.
جلالی با اشاره به برگزاری همایش قالیبافی و تولید بهینه در امر فرش بیان کرد: این همایش برای ۵۰۰ نفر از قالی بافان برنامه ریزی شده و در حدود ۶۰۰ کارگاه قالی بافی در خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد وجود دارد. برگزاری جشن‌های یادمان پیروزی در یکی از شب‌های دهه فجر، بازدید و سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت، حضور در منازل فقرا و ایتام و سرکشی از خانواده‌های تحت حمایت و برگزاری مسابقات ورزشی از برنامه‌های دیگری است که در دهه فجر برگزار می‌شود.
منبع: خبرگزاری مهر

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153473

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر