1

حمله حزب‌الله دستاوردهای ارزشمندی را به همراه دارد

  • کد خبر : 153568
  • ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۲

ما امروز شاهد تغییر جدی در موازنه قوا در منطقه هستیم چرا که رژیم صهیونیستی که تا دیروز هیچ کشوری جرأت و جسارت مورد هدف قرار دادن مرزهای آن را نداشت از سوی حزب‌الله مورد تهدید قرار گرفت.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله حزب‌الله به مرزهای اسرائیل گفت: حمله حزب‌الله به اسرائیل با برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفت که دستاوردهای ارزشمندی را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه بزرگداشت شهدای قنیطره که عصر امروز در تالار وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: ما امروز شاهد تغییر جدی در موازنه قوا در منطقه هستیم چرا که رژیم صهیونیستی که تا دیروز هیچ کشوری جرأت و جسارت مورد هدف قرار دادن مرزهای آن را نداشت از سوی حزب‌الله مورد تهدید قرار گرفت.

وی ادامه داد: این برنامه که با راهبرد مؤثر و تاکتیک دقیق نیروهای مقاومت اسلامی صورت گرفت یک عملیات نظامی براساس اطلاعات دقیق و با برنامه‌ریزی صحیح بود که دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشت.

حجت‌الاسلام ابوترابی با بیان اینکه این امر تضمین کننده تحولات در منطقه است، خاطرنشان کرد:‌این حمله دستاوردهای ارزشمندی را به همراه داشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153568

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر