1

پرسپولیس امسال چیزی نمی شود و باید به فکر سال آینده باشیم

  • کد خبر : 153623
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «پرسپولیس از کورس قهرمانی جامانده و بازیکنان و کادر فنی باید طوری کار کنند که نتایج آینده آبرومندانه باشد.»

رحیم یوسفی در مورد شکست پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال گفت: «پرسپولیس خوب بازی کرد اما بی‌جهت گل خورد و باز هم بازنده شد.»

 وی ادامه داد: «یک باخت هم برای پرسپولیس بد است چه برسد به ۴ شکست پیاپی. پرسپولیس از کورس قهرمانی جامانده و بازیکنان و کادر فنی باید طوری کار کنند که نتایج آینده آبرومندانه باشد. پرسپولیس امسال چیزی نمی‌شود و باید به فکر سال آینده باشیم.»

 پیشکسوت پرسپولیس در خصوص عملکرد حمید درخشان در این تیم خاطرنشان کرد: «درخشان خودش این مسئولیت را قبول کرده، او می‌گفت بازیکن ندارد و خودش هم چند بازیکن به تیم اضافه کرده است.»

 یوسفی در پاسخ به این سؤال که مشکل پرسپولیس در این فصل چیست گفت: «اوایل فصل تیم را خوب نبستند و از نظر تمرینی هم عقب بودند، بعد از آن هم اختلافاتی پیش آمد که باعث شد پرسپولیس لطمه ببیند. اکنون شرایط طوری شده که فقط برای خروج پرسپولیس از این وضع باید دست به دعا شد.»

 وی در مورد درگیری چند روز گذشته مربیان پایه پرسپولیس در این باشگاه برای دریافت مطالباتشان اظهار داشت: «شوخی‌شوخی درگیری بین من و عربشاهی رخ داد که به باشگاه ارتباطی نداشت. حرف ما این بود که باشگاه چرا حقوق ۱۴ مربی تیم‌های پایه را نمی‌دهد، تمام طلب ما ۲۵۰ میلیون هم نمی‌شود ولی نتیجه‌ای نگرفتیم.»

پیشکسوت تیم پرسپولیس ادامه داد:‌ «هنوز از ۲ سال پیش طلبکارم اما خبری از پول نیست، طلب ما در مقابل پول‌های میلیاردی چیزی نیست ولی نمی‌دانم چرا این پول را پرداخت نمی‌کنند.»

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153623

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر