2

برخی افراد ناصالح در ۵ جا عضو هیئت مدیره هستند

  • کد خبر : 153728
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۶

این در حالی است که بیکاری در کشور موج می‌زند و برخی ناصالحان در پنج یا ۶ جا عضو هیئت‌های مدیره و شاغل هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از ورود افراد ناصالح به برنامه‌های دولت انتقاد کرد و گفت: این در حالی است که بیکاری در کشور موج می‌زند و برخی ناصالحان در پنج یا ۶ جا عضو هیئت‌های مدیره و شاغل هستند.

خبرگزاری فارس: دولت از ورود افراد ناصالح به کابینه جلوگیری کند / برخی افراد ناصالح در 5 جا عضو هیئت مدیره هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان ارشد استان و روحانیون آذربایجان‌شرقی که با حضور خانواده شهدای انقلاب اسلامی در تبریز همراه بود با انتقاد از عدم عملگرایی از سوی برخی مدعیان دفاع از ولایت فقیه اظهار داشت: امام و رهبری ملتزم به قانون بودند و اطاعت از قانون جمهوری اسلامی را واجب می‌شمرند.

وی بیان کرد: قانون‌مندی و رفع تبعیض را از مسئولان کشوری خواستاریم و افراد غیرصالح نباید وارد برنامه‌های دولت شوند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: برخی افراد ناصالح در ۵ جا شاغل است و این در حالی است که بیکاری در کشور موج می‌زند و برخی ناصالحان در ۵ یا ۶ جا عضو هیئت‌های مدیره و شاغل هستند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: باند بازی در شان جمهوری اسلامی نیست و اینکه هر دولت و یا شورای شهری با تغییر مهره‌های خود را جایگزین کنند قابل قبول نیست.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از مفاسد از بین رفته است و مردم نیز تحول فکری پیدا کرده‌اند و به برکت انقلاب مشروب فروشی‌ها و مراکز فساد تعطیل شده است اما منکرات موجود قابل قبول نیست.

وی یادآور شد: طرح بزرگ سلامت از کار بزرگی بود اما باید همه مفاسد در سه قوه مرتفع شود و همه مسئولان با ولایت فقیه تجدید میثاق کنند.

امام جمعه تبریز با اشاره به شرایط کنونی جهان اسلام و توهین به نبی مکرم اسلام اظهار کرد: امسال همه در راهپیمایی‌ها حضور یابند.

شعار بزرگ امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک یا رسول الله است

وی ادامه داد: شعار بزرگ امسال در راهپیمایی ۲۲ بهمن لبیک یا رسول الله است و همه مردم حتی افرادی که سالخورده و ناتوان هستند با تسهیلات اطرافیان در راهپیمایی شکوهمند حضور یابند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی خاطر نشان کرد: امسال بنا به شرایط خاص و از جمله مذاکرات هسته‌ای و اهانت غرب به نبی مکرم اسلام و تحولات لبنان راهپیمایی ۲۲ بهمن با شکوه‌تر از همیشه برگزار می‌شود.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153728

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر