2

لو رفتن اتفاقی که مثل بمب در خانواده فوتبال ایران منفجر شد

  • کد خبر : 153747
  • ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸

یک انتقال جنجالی و لو رفتن پیام‌های فردی در شبکه‌های اجتماعی، باعث ایجاد یک غوغای واقعی در جامعه فوتبال به خصوص اهالی فوتبال در تبریز شد.

موضوع به قرارداد محسن حسینی بازیکن نساجی قائمشهر مربوط است که به گسترش فولاد پیوست اما چهارشنبه شب گذشته بود که فردی در شبکه اجتماعی وایبر، پرده از بخشی از این اتفاق برداشت. این‌ فرد به جای ارسال پیام شخصی برای یکی از مدیران فوتبال ایران، به اشتباه در یک گروه از خبرنگاران نوشت: «سلام استاد. قرار بود ۲۰۰ میلیون محسن حسینی بین من و (…) راز باشه.

شما تو وایبر مطرح کردی، الان کل تبریز می‌فهمن حاج(…‌)! و مهندس (…‌) و حاج(…‌). شما که تخفیف دادی به خاطر برند گسترش نباید منت بذاری. شما به بازیکن ۲۰ میلیون دادی، نیم‌فصل بازی کرده ۱۰۰ تومن هم گرفتی واسه نساجی. شما واقعاً کاسبی». فرد مورد اشاره، پس از چند دقیقه به اشتباه خود پی برد و نوشت: «دوستان ببخشید، اشتباه فرستادم». اما این ماجرا به یک جنجال واقعی بدل شد.

محسن حسینی در این مورد به ما گفت: «من این ‌فرد را نمی‌شناسم، فقط یکی، دو بار با او سلام و علیک کردم. نمی‌دانم چرا به موضوع من اشاره کرده و قصدش از این کار چیست ولی من ۲۰ میلیون نگرفتم بلکه ۴۰ درصد قراردادم را دریافت کردم. برای حضورم در گسترش نیز کوچکترین تخلفی صورت نگرفته است. نه با دلال کار کرده‌ام و نه حاضرم به کسی پول بدهم. با این حال حاضرم در این خصوص در هر مرجع و نهادی پاسخگو باشم چون شاید مسائلی پشت پرده وجود دارد که من از آن بی‌اطلاع هستم.»خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=153747

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر