3

اوضاع پرسپولیس شدیداً قمر در عقرب است

  • کد خبر : 154712
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵

عقاب محبوب آسیا گفت: «پرسپولیس باید از شر بدهی‌های موجود خلاص شود و تمرکزش را بگذارد برای بستن تیمی کامل و مدعی برای لیگ پانزدهم.»

اوضاع و احوال پرسپولیس برای هواداران این تیم رنج‌آور شده و بسیاری از پیشکسوتان این باشگاه نیز به شرایط فعلی معترض هستند.

در این میان اما باید دید نظر احمدرضا عابدزاده چیست.

* تغییرات مدیریتی، رفتن تعدادی از بازیکنان مؤثر و عملکرد سرمربیان پرسپولیس در ۳، ۴ سال اخیر چقدر در ایجاد این تیم بحرانی سهم داشته است؟
– آنچه مسلم است، عوامل مختلفی در کنار یکدیگر باعث شدند پرسپولیس به این حال و روز بیفتد. هواداران هیچ نقشی در ایجاد این بحران نداشتند اما بیشترین آسیب را آنها دیده‌اند؛ آنهایی که به تناوب برای پرسپولیس انرژی، زمان، پول و احساس گذاشته‌اند و اکنون باید عذاب بکشند ولی مسلماً تک‌تک افرادی که در پرسپولیس به عنوان مسئول، مدیر و بازیکن حضور داشته‌اند، در اوضاع فعلی سهم دارند. حال یکی با یک‌صدم درصد سهم و یکی دیگر با ۱۰، ۱۵ درصد. اینکه بخواهم موشکافی کنم، چیزی را حل و فصل نمی‌کند. در این مقطع نبش قبر کردن مشکلی را برطرف نمی‌کند. باید همت به خرج داد و پرسپولیس را بازسازی کرد.

* خصوصی شدن باشگاه می‌تواند باعث بازسازی پرسپولیس شود؟
– نمی‌خواهم مانند اقتصاددان‌ها، تاجرها، سهامداران بورس یا این‌جور اصناف صحبت کنم. کار و تجربه و دانش من فوتبال است و به زبان فوتبال می‌گویم پرسپولیس به مدیریت خوب و کاربلد،‌ مربیان بادانش و بازیکنانی باکیفیت و عشق پیراهن پرسپولیس نیاز دارد. بقیه‌اش با اعتبار اسم باشگاه و حمایت هواداران ردیف می‌شود. پرسپولیس باید از شر بدهی‌های موجود خلاص شود و تمرکزش را بگذارد برای بستن تیمی کامل و مدعی برای لیگ پانزدهم.

* شما موافق ماندن حمید درخشان در پرسپولیس هستید؟
– موافقت یا مخالفت من چه تأثیری دارد؟

* به عنوان یک پرسپولیسی نظرتان را بگویید.
– به عنوان یک پرسپولیسی اگر انتقادی از درخشان داشته‌ باشم، به خودش می‌گویم ولی در رسانه‌ها دوست ندارم علیه ایشان صحبت کنم.

* صحبت از حضور نژادفلاح در پرسپولیس شد و شما از او حمایت کردید، چرا؟
– چون روی او شناخت دارم. اگر وزارت ورزش از نژادفلاح حمایت کند، به این اوضاع شدیداً قمر در عقرب و از هم پاشیده سامان می‌دهد. شرایط پرسپولیس خاص است. پول که ندارد هیچ، کلی بدهکاری دارد. تا چشم به هم بزنید، فصل تمام شده و برای بستن یک تیم خوب ۲۰، ۳۰ میلیارد بودجه لازم است.
خبر ورزشی

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=154712

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر