2

حمایت طلایی از بیلبوردهای ضد آمریکایی

  • کد خبر : 155090
  • ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۵

عضو شورای شهر تهران گفت: ما معتقدیم اقدام صورت گرفته توسط بسیجیان حداقل کاری است که می توانستند این روزها به مناسبت ۲۲ بهمن انجام دهند و مواضع ملت نسبت به آمریکایی ها را نشان دهند. دشمنی ما با آمریکا هیچگاه تمام نخواهد شد و ساده انگاری است که اگر کسی فریب حرف های آنها را بخورد.

 مرتضی طلایی نائب رئیس شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا در خصوص بیلبوردهای “عنایت آمریکایی” که در سطح شهر تهران نصب شده است، اظهار داشت: روز گذشته در صحن علنی شورای شهر تهران نیز این مسئله مطرح شد و برخی دوستان در شورا نیز در این باره اظهار نظر کردند اما به من مهلت نرسید که در این باره اظهار نظر کنم. در این باره باید گفت که بسیج یک نهاد مردمی است و آنچه در این بیلبوردها مطرح شده حرف و دیدگاه مردم است.این عضو شورای شهر تهران در ادامه خاطر نشان کرد: چگونه می شود که رئیس جمهور آمریکا از محدودیت اختیاراتی که کنگره برای دولت این کشور ایجاد کرده سخن به میان می آورد، اما ما نمی توانیم با چند بیلبورد که نظر مستقیم مردم نیز هست، به دشمن هشدار دهیم. از نگاه من این اقدامات پشتوانه ای قوی برای مذاکره کنندگان ماست.

وی همچنین افزود: در ۲۲ بهمن نیز شعار مردم را دیدیم و همین شعارها موجب می شود مذاکره کنندگان کشورمان پشتوانه داشته باشند. تا به امروز نیز این پشتیبانی از سوی مردم وجود داشته و این پشتیبانی به این دلیل است که مذاکره کنندگان احساس ضعف نکنند و به تبع این ضعف مجبور شوند امتیازی در اختیار دشمن قرار دهند.

طلایی تصریح کرد: ما معتقدیم اقدام صورت گرفته توسط بسیجیان حداقل کاری است که می توانستند این روزها به مناسبت ۲۲ بهمن انجام دهند و مواضع ملت نسبت به آمریکایی ها را نشان دهند. دشمنی ما با آمریکا هیچگاه تمام نخواهد شد و ساده انگاری است که اگر کسی فریب حرف های آنها را بخورد.

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: اینکه آمریکایی ها پای میز مذاکره آمده اند به این دلیل نیست که دست از خصومت و دشمنی برداشته باشند؛ آنها نیز برای منافع خود حرکت می کنند، بنابراین حق ما و وظیفه نمایندگان ما است که در قبال زیاده خواهان محکم بایستند.

وی افزود: به بچه های بسیج در داخل کشور و بچه های بسیج در جبهه دیپلماسی کشور خدا قوت می گوییم. به کسانی هم که دنبال بهانه می گیرند توصیه می کنیم که از این رفتار دست بردارند، چراکه برای یک انسان انقلابی و سیاسی کارنامه خوبی نیست که در آن اعتراض به شعار “مرگ بر آمریکا” وجود داشته باشد.

طلایی در بخش پایانی اظهارات خود عنوان کرد: بر خلاف تصور دوستانی که می گویند نصب این بیلبوردها علیه دولت یا مذاکرات است، ما معتقدیم این اقدامات در حمایت از دولت است و بر این باوریم که این اتفاقات نشان دهنده پشتوانه مردم است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155090

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر