1

شکایت دولت زیمباوه از اتحادیه اروپا به علت اعمال تحریم ها

  • کد خبر : 15528
  • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۳

مطبوعات زیمبابوه از طرح شکایت این کشور از اتحادیه اروپا به علت اعمال تحریم ها علیه رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه و همچنین برخی از مقامات بلند مرتبه حزب وی خبر دادند. به گزارش خبرگزاری آلمان از حراره به نقل از روزنامه ساندی میل این کشور، یوهانس تومانا، وکیل ارشد زیمبابوه با تشکیل گروهی از […]

مطبوعات زیمبابوه از طرح شکایت این کشور از اتحادیه اروپا به علت اعمال تحریم ها علیه رابرت موگابه رئیس جمهور زیمبابوه و همچنین برخی از مقامات بلند مرتبه حزب وی خبر دادند. به گزارش خبرگزاری آلمان از حراره به نقل از روزنامه ساندی میل این کشور، یوهانس تومانا، وکیل ارشد زیمبابوه با تشکیل گروهی از حقوق دانان برجسته این کشور طرح شکایت علیه اتحادیه اروپا را آغاز کرده است. این وکیل بلند پایه حراره همچنین با اعلام مراحل قانونی برای شکایت از اتحادیه اروپا گفت: البته پیشتر هم اتحادیه اروپا از طرح شکایت قانونی زیمبابوه علیه اعمال تحریم ها مطلع بوده است.
تومانا دو هفته پیش با هشدار درباره ادامه تحریم ها علیه کشورش از سوی اتحادیه اروپا از مقامات این اتحادیه خواستار تشریح علل اعمال تحریم ها و همچنین اعمال محدودیت سفر علیه موگابه و برخی از مقامات بلند پایه حزب زانو و یا طرح شکایت علیه آنان در دادگاه عمومی اتحادیه اروپا شده بود. نیکلاس وستکات، دیپلمات ارشد اتحادیه اروپا در حوزه کشورهای آفریقایی در دیدار اخیرش از زیمبابوه به خبرنگاران از آمادگی اتحادیه اروپا برای بررسی مشاجرات حقوقی با حراره خبر داد. در پی انتشار گزارشهایی مبنی بر تقلب در انتخابات و نقض حقوق بشر از سوی حزب زانو پی .

اف در زیمبابوه، اتحادیه اروپا در سال دو هزار و دو میلادی، تحریم هایی علیه موگابه و وفاداران وی اعمال کرد. یکصدو شصت وسه نفر از مقامات زیمبابوه در فهرست تحریم های اتحادیه اروپا قرار دارند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=15528

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر