2

ایدرو از فعالیت های صادراتی سایپا قدردانی کرد

  • کد خبر : 155723
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۴۱

رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت از اقدامات صورت گرفته توسط گروه خودروسازی سایپا در حوزه صادرات، که زمینه رشد چشمگیر عرضه محصولات تولیدی این گروه در بازارهای خارجی را فراهم کرده قدردانی کرد.

همزمان با افزایش سهم صادرات خودرو به بازارهای خارجی توسط گروه خودروسازی سایپا به میزان ۸۰ درصد و شتاب در تولید محصول در سایت های خارجی شامل اسکندریه عراق، ونیراتو در ونزوئلا و سایت سوریه، رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران از تمامی تلاش های یک سال اخیر گروه سایپا جهت دستیابی به این موفقیت تقدیر کرد.
دکتر سید رضا نوروززاده با ارسال تقدیرنامه ای، ضمن برشمردن کوشش ها و تلاش های مجموعه مدیران و کارکنان گروه خودروسازی سایپا در زمینه صادرات، با اشاره به شکسته شدن رکورد صادرات خودروهای سایپا به بازارهای خارجی نسبت به سال گذشته، این اقدام را نشانه ای از توجه این گروه به امر مهم صادرات دانسته است.
بر اساس این گزارش، حضور در بازارهای منطقه ای و فرامنطقه ای از جمله مهم ترین اهداف صادراتی گروه خودروسازی سایپا در چند سال اخیر بوده که به فراخور آن بازاریابی در برخی از کشورهای اروپایی نظیر روسیه و اوکراین نیز به خوبی صورت گرفته و محصولات گروه سایپا در حال حاضر در این بازارها که از استانداردهای روز جهانی بهره مند هستند، عرضه می شوند.
گفتنی است بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، گروه خودروسازی سایپا قصد دارد با افزایش صادرات محصولات خود در سال آینده، ضمن ایجاد زمینه خودکفایی ارزی، امکان حضور در بازارهای جدید را نیز برای خود فراهم کند.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155723

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر