1

درخواست عجیب یک فرد ناشناس از مربی استقلال

  • کد خبر : 155814
  • ۰۶ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲

در تمرین امروز تیم فوتبال استقلال ۵ بازیکن این تیم غایب بودند که آبی‌پوشان را در سفر به اراک همراهی نخواهند کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از سفر به اراک از ساعت ۱۴ امروز در زمین کمپ زنده‌یاد حجازی پیگیری کرد. تعدادی از بازیکنان تیم استقلال تصور می‌کردند تمرین امروز این تیم از ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود به همین دلیل به حنیف عمران‌زاده و رضا عنایتی و مگویان زودتر به محل تمرین آمده و مشغول صحبت با یکدیگر شدند.

  • قبل از آنکه تمرین امروز آبی‌پوشان آغاز شود یک فرد ناشناس که از شهرستان به تهران آمده بود نزد کریم بوستانی مربی گلرهای استقلال رفت و از وی خواست زیرنظر کادر فنی تست بدهد. که ۳۴ سنش بود مدعی بود می‌تواند قابلیت‌های خود را ثابت کند که مربی استقلال او را از این کار منصرف کرد. و علاوه بر توضیحات لازم به وی گفت دیگر الان وقت فوتبال بازی کردن برای او نیست. جالب اینجاست که این فرد ناشناس پس از اینکه متوجه شد نمی‌تواند تست بدهد از آنها خواست در جمع مربیان به کار گرفته شود!
  • طبق هماهنگی‌های به عمل آمده توسط باشگاه آلومینیوم اراک دو دستگاه اتوبوس از یک ساعت قبل از شروع تمرین در کمپ زنده‌یاد حجازی مستقر شد تا آبی‌پوشان را به سمت اراک ببرد.
  • بعد از این اتفاق همه سوال می‌کردند چرا دو دستگاه اتوبوس آمده و مگر استقلال چند بازیکن همراه با خود به این سفر می‌برد.
  • امیرحسین صادقی که روز گذشته به دلیل سرماخوردگی شدید با آبی‌پوشان تمرین نکرد و راهی بیمارستان آتیه شد امروز هم در محل تمرین تیمش شرکت نکرد. این بازیکن به همراه یعقوب کریمی،‌ هاشم بیک‌زاده و جاسم کرار غایبان تمرین امروز بودند. علاوه بر امیرحسین صادقی هاشم بیک‌زاده هم در محل تمرین تیمش حاضر نشد و این بازیکن هم با وجود آنکه قصد داشت با استقلال به اراک برود اما باز هم به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش در تمرین امروز شرکت نکرد.
  • خسرو حیدری هافبک ملی‌پوش تیم استقلال قبل از شروع تمرین امروز برای دقایقی با قلعه‌نویی گفت‌وگو کرد. وی مشکلات خود را با سرمربی تیمش مطرح کرد و مدعی شد که به دلیل مشکلات شخصی نمی‌تواند استقلال را در سفر به اراک همراهی کند و به همین علت از امیرقلعه‌نویی اجازه گرفت.
  • در بخش اول تمرین در حالی که امیر قلعه‌نویی لباس شخصی به تن داشت بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و سپس مربی بدنساز استقلال یک بازی جالب را برای آبی‌پوشان در نظر گرفت. این بازی به شکلی مشابه بازی (زو) بود که بازیکنان باید دستمالی را به خود می‌بستند و از بازیکنان یک گروه دیگر فرار می‌کردند. جالب اینجا بود که حنیف عمران‌زاده در این مسابقه بسیار عجیب و غریب بازی می‌کرد و هر شخصی به سمتش می‌رفت او را با زور پس می‌زد.
  • در بخش بعدی از تمرین بازیکنان در قالب دو گروه سبز و آبی در بخش کوچکی از زمین فوتبال با دروازه‌های کوچک را بازی کردند که این بخش با نظارت مربیان استقلال همراه شد.
  • قرار است بازیکنان بعد از پایان تمرین بلافاصله با اتوبوس راهی اراک شوند تا فردا از ساعت ۱۵ در دیداری دوستانه به مصاف آلومینیوم اراک بروند.
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155814

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر