3

دشمن را از مواضع ۱۰۰درصد پنهان نابود می کنیم

  • کد خبر : 155863
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۷

جانشین معاون عملیات نیروی زمینی سپاه با اشاره به دکترین این نیرو مبنی بر نبرد نامتقارن گفت: بر این اساس به توانمندی هایی دست یافته ایم که می توانیم از مواضع ۱۰۰ درصد پنهان دشمن را نابود کنیم.

سردار سید مرتضی میریان در حاشیه اجرای دومین روز از برنامه های این رزمایش با اشاره به راهبرد نیروی زمینی سپاه در مقابله با تهدیدات دشمن اظهار داشت: مهمترین راهبرد نیروی زمینی این است که دیده نشود و دشمن را به خوبی ببیند و بتواند به بهترین نحو آن را منهدم کند.

وی افزود: امروز هیچ عاملی بر روی زمین منطقه رزمایش مشاهده نمی شود، چون دشمن به وسیله ماهواره و پهپادها می تواند مواضع را تشخیص دهد، اما مواضع ما کاملا پنهان است.

جانشین معاون عملیات نیروی زمینی سپاه اظهار داشت: از هر بوته و کوه ما به سمت دشمن شلیک می شود و تمام کویرها، بیابان ها و سواحل ما مواضعی دارد که پنهان است و ما نیز بر مبنای دکترین نبرد نامتقارن توانسته ایم به توانمندی هایی برسیم که از مواضع صددرصد پنهان دشمن را نابود می کنیم.

سردار میریان تاکید کرد: نکته مهمی که وجود دارد این است که دقت آتش ها و حرفه ای بودن نیروها و توانمندی های عملیاتی ضربتی که براساس آن بلافاصله وارد میدان عمل شده و پنهان شوند، در این رزمایش به خوبی اجرا شد؛ همچنین نوع سلاح های استفاده شده نیز یکی دیگر از قابلیت ها است به گونه ای که مسلح کردن زمین باعث می شود خود زمین علیه دشمن بجنگد.

وی تصریح کرد: این را به ملت عزیزمان قول می دهیم تمام کشور ما گورستانی برای هر مهاجمی است که بخواهد وارد آن شود و همانطور که شن های کویرهای ما نیز علیه دشمن وارد عمل شدند، جز جنازه های سوخته چیزی از آنها باقی نخواهیم گذاشت.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155863

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر