2

وقتی هنرپیشه سرشناس در برنامه زنده برهنه شد!! +تصاویر

  • کد خبر : 155886
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۰

نیل پاتریک هریس هنرپیشه، خواننده و کارگردان آمریکایی در اسکار ۲۰۱۵ وظیفه دشواری به عهده داشت داشت. مخصوصا این‌ که همه ناخودآگاه او را با رقیب رکوردشکن و موفق سال گذشته‌اش مقایسه می‌کردند. این هنرپیشه ۴۱ ساله اجرای مراسم اسکار ۲۰۱۵ را برعهده داشت.

از جمله کارهایی که در این راستا انجام داد باید به تعریف جک و رقص اشاره کرد. اما یکی از نوآوری های نیل پاتریک هریس، این بود که پیش از معرفی هر فیلم، بازی یا نمایشی انجام می داد که حاضرین حدس بزنند قرار است منتظر کدام نامزد باشند.

oskar(3)

 

در این بین، برای معرفی فیلم «بردمن» او همه لباس های خود را در آورد و با یک لباس زیر سفید و جوراب های مشکی روی صحنه آمد. این دقیق مشابه صحنه ای غیرمعروف از فیلم بردمن است که Michael Keaton پس از سیگار کشیدن در بیرون از سالن تئاتر، با شورت سفید و جوراب سیاه روی صحنه تئاتر بر می گردد.

oskar1(1)

نیل پاتریک هریس، ۱۵ ژوئن ۱۹۷۳ به دنیا آمده است و وی اولین فیلم خود را در سال ۱۹۸۸ با نام قلب کلارا بازی کرد. او همچنین مجری شصت و سومین دورهٔ جایزهٔ تونی در هفتم ژوئن ۲۰۰۹ و ۵۶ مین جایزه تونی و ۱۶ مین مراسم امی و ۸۲ مین مراسم اسکار بوده.

oskar2(1)

او برندهٔ دو جایزهٔ امی بوده‌ است. همچنین در سال ۲۰۱۰ نام او در صد شخصیت پرنفوذ بین مجلهٔ تایم قرار گرفت. در اکتبر ۲۰۱۵ نیل پاتریک هریس به عنوان مجری مراسم اسکار ۲۰۱۵ معرفی شد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155886

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر