2

فرمانده سپاه ورامین : رزمایش های سپاه، باعث وحشت دشمنان شده است

  • کد خبر : 155899
  • ۰۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲

سرهنگ اصغری گفت: ما این فعالیت و رزمایش را انجام می دهیم تا این قدرت جمهوری اسلامی ایران را که باعث رعب وحشت دشمنان ما شده است و بسیج نیز همیشه نقش برجسته ای در این زمینه داشته است را به رخ همگان به خصوص استکبار جهانی بکشیم.

سرهنگ داود اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ورامین در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس شهرستان ورامین  گفت: با توجهی به ماموریت های مختلفی که به گردان های حاضر در رزمایش محول شده است در کلاس هایی که روز گذشته برگزار شده بود حاضر شدند که به یاری خدا و پشت کار بسیجیان اثرات بسیار خوبی را نیز داشته است.

وی تصریح کرد: شب گذشته برنامه رزم شبانه صحرایی برای بسیجیان گردان های حاضر در رزمایش را داشتیم که بسیجیان عزیز ما خوش درخشیده و تمام ماموریت های محوله را به بهترین شکل ممکن اجرایی کردند.

فرمانده سپاه ورامین خاطر نشان کرد: امروز نیز کلاس های توجیهی برای بسیجیان دلاور را خواهیم داشت تا با ماموریت های خود در مرحله پایانی رزمایش آشنا شوند تا به دستور مقام معظم رهبری امام خامنه ای(مدظله العالی) که فرمودند بسیجیان علاوه بر ماموریتی که در زمینه فرهنگی دارند نباید روحیه رزمی بودن خود را فراموش کنند را جامه عمل بپوشانند.

سرهنگ اصغری اظهار کرد: ما این فعالیت و رزمایش را انجام می دهیم تا این قدرت جمهوری اسلامی ایران را که باعث رعب وحشت دشمنان ما شده است و بسیج نیز همیشه نقش برجسته ای در این زمینه داشته است را به رخ همگان به خصوص استکبار جهانی بکشیم.

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155899

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر