1

در پرسپولیس تاثیرگذار نبودم استعفا دادم / سیاسی از عمد با فرد ضد انقلاب دیدار نکرد

  • کد خبر : 155918
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۸:۰۹

عضو مستعفی هیات مدیره پرسپولیس گفت: «در بحرانی ترین زمان به پرسپولیس آمدم و این قسمت من بود.»

حسین کلانی در رابطه با اینکه کسی از استعفای او خبری ندارد و آیا کتبی آنرا به رئیس هیات مدیره ارائه داده است یا خیر،‌ اظهار داشت: «من با توجه به اینکه کاشانی اختیاراتش را به طاهری،‌ نایب رئیس هیات مدیره تفویض کرده بود، من استعفای خود را قبل از سفر به آمریکا به او دادم که مسئولیت باشگاه را در آن زمان در اختیار داشت که البته چون طاهری هم استعفا داده، همه از نامه استعفای من ابراز بی اطلاعی می کنند. همچنین شفاهی نیز به خادم این موضوع را اطلاع دادم. متاسفانه به کاشانی دسترسی نداشتم که بخواهم او را هم در جریان این موضوع بگذارم.»

 وی درباره دلایل استعفایش افزود: «وقتی دیدم که ماه ها نمی توانم به ایران بازگردم و در هیات مدیره اثرگذار نیستم،‌ تصمیم به استعفا گرفتم. البته زادمهر نیز چند ماه قبل چنین شرایطی را داشت اما حضور او در خارج از ایران کوتاه مدت بود و ما با ایشان در هیات مدیره در ارتباط بودیم.»

کلانی افزود: «فکر می کردم خصوصی سازی در همان تاریخ اولیه ای که اعلام شد،‌ انجام شود و پیش خودم گفتم که دیگر زمان زیادی از عمر این هیات مدیره باقی نمانده و بهتر است که بروم. تصور می کردم تا زمانی که به ایران برگردم، احتمالا سهامداران جدید بالای سر باشگاه هستند که فعلا این اتفاق رخ نداده است.»

عضو مستعفی هیات مدیره پرسپولیس با اشاره به برتری مقتدرانه پرسپولیس در اولین بازی آسیایی اش تصریح کرد: «بازی پرسپولیس مقابل لخویا را دیدم و واقعا بازیکنان خوب کار کردند. تمام تیم زحمت کشیدند و حیثیت پرسپولیس و ایران با این نتیجه حفظ شد. با این پیروزی ثباتی در میان بازیکنان و کادرفنی احساس شد که حالا با آرامش بیشتری می توانند به کارشان ادامه دهند.»

وی در خصوص مذاکره نژادفلاح با گزینه های دیگر نظیر برانکو،‌ قطبی و دنیزلی گفت: «خوشبختانه یا متاسفانه من هیچ وقت دنبال این مسائل نبودم و بیشتر به ثبات اعتقاد دارم. به نظرم تمام هدف نژادفلاح نیز این بود که پرسپولیس موفق شود و شاید این حربه ای بود که او به بازیکنان و کادرفنی انگیزه بیشتری بدهد. الان هم دیگر با این پیروزی نباید نامی از گزینه های دیگر به میان بیاید زیرا روی نیمکت پرسپولیس یک استحکام بوجود آمده است.»

کلانی در پاسخ به این سوال که از حضورتان در پرسپولیس پشیمان نیستید؟، عنوان کرد: «هر کسی یک قسمتی دارد و قسمت من هم این بود که در موقعیتی در پرسپولیس باشم که وضعیتش بحرانی بود. این هم بالاخره از شانس ما بود. هدفم این بود که با ورود به پرسپولیس کاری انجام دهم اما نشد و حالا هم کنار کشیدم. فکر می کنم که با مشکلی که برای سیاسی پیش آمد، همه چیز به هم ریخت. البته من هنوز امیدوارم که سیاسی آزاد شود زیرا او برای این باشگاه در مدتی که حضور داشت،‌ زحماتی زیادی کشید.»

وی درباره اینکه از پرونده دیدار با فرد ضد انقلاب در ملاقات با مسئولان رئال خبری دارد یا خیر،‌ گفت: «من از دلیل بازداشت سیاسی خبری ندارم اما من هم که در آن ملاقات حضور داشتم، مطمئنم که او از عمد با فرد ضد انقلاب دیدار نکرد. دیگر من از آن پرونده خبری ندارم و الان هم  در آمریکا هستم.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155918

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر