1

کمک سیدجلال حسینی به پرسپولیسی‌ها

  • کد خبر : 155936
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۳۵

او که در حال حاضر در لیگ قطر و باشگاه الاهلی بازی می‌کند، در تماس با چند همبازی خود از جمله محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی، به آنها تذکر داده بود چطور باید با مهاجمان گران‌قیمت لخویا مبارزه کنند. حسینی که یکی از باهوش‌ترین مدافعان فوتبال ایران و تیم‌ملی است، به خوبی فهمید.

روزنامه نود نوشت: سیدجلال حسینی مدافع فصل گذشته پرسپولیس و رکن اصلی خط دفاع این تیم در لیگ سیزدهم، تمام اطلاعات مربوط به لخویا را در اختیار همبازیان سابق خود قرار داده بود.

او که در حال حاضر در لیگ قطر و باشگاه الاهلی بازی می‌کند، در تماس با چند همبازی خود از جمله محسن بنگر و علیرضا نورمحمدی، به آنها تذکر داده بود چطور باید با مهاجمان گران‌قیمت لخویا مبارزه کنند. حسینی که یکی از باهوش‌ترین مدافعان فوتبال ایران و تیم‌ملی است، به خوبی فهمید در لیگ قطر، هر مدافعی مقابل مهاجمان چند میلیون دلاری تیم‌های قطری با قدرت بازی کند، برنده جنگ‌های رودررو خواهد بود، از این رو به بنگر و نورمحمدی گفته بود در همان اوایل کار، درگیری فیزیکی را با مهاجمان حریف استارت بزنند تا لخویا هیچ امیدی به عبور از خط دفاع پرسپولیس نداشته باشد. این اطلاعات به درد پرسپولیسی‌ها خورد تا هنوز بازی گرم نشده، مدافعان پرسپولیس، حساب مهاجمان لخویا را برسند. با این حساب می‌توان گفت سهم سیدجلال در برد آسیایی پرسپولیس محفوظ است.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=155936

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر