2

از انتخاب استقلال راضی هستم/ در استقلال تبعیضی وجود ندارد

  • کد خبر : 156089
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۵

من تابع تصمیمات کادر فنی استقلال هستم و در هر پستی که به میدان بروم با تمام توانم بازی می کنم.

هرایر مگوییان در گفت و گو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره شرایطش در دو بازی گذشته که برای استقلال به میدان رفته است، گفت: شرایط خوبی دارم و خوشحالم در تمرینات و مسابقات استقلال می توانم شرکت کنم. شرایط تیم استقلال هم در چند بازی گذشته بسیار خوب بوده است و توانستیم نتایج بسیار خوبی کسب کنیم و در میان مدعیان قرار بگیریم. در نیم فصل دوم تمام تلاش تیم فوتبال استقلال ارائه بازی خوب و کسب قهرمانی است که همگی در این مسیر تلاش می کنیم.

مدافع ارمنستانی استقلال درباره حضور در پستهای غیر تخصصی خود افزود: من تابع تصمیمات کادر فنی استقلال هستم و در هر پستی که به میدان بروم با تمام توانم بازی می کنم. ما در استقلال یک تیم هستیم و کسی جای فرد دیگری به میدان نمی رود و بازی کردن یا نکردن و منطقه بازی موضوعی است که سرمربی تیم در مورد آن تصمیم می گیرد و همگی در تلاش هستیم تا تیم موفق شود.

مگوییان درباره مشکلات مالی پیش آمده در استقلال و چرایی رفتار حرفه ای اش با این موضوع تصریح کرد: من روزی که به ایران آمدم دو هدف را دنبال می کردم. ابتدا می خواستم در  فوتبال پیشرفت کنم و سپس به دنبال به دست آوردن پول بودم. فوتبال حرفه من است و به پولی که در قراردادم ثبت شده است، نیاز دارم اما به خاطر نگرفتن مطالباتم دعوا و غیبت نمی کنم زیرا می دانم همه مانند من هستند و دریافتی نداشته اند و مطمئن هستم در تیم تبعیض وجود ندارد. کل تیم با مشکل مالی رو به رو هستند اما امیدوارم به کمک مدیران این مشکلات برطرف شود تا این سختی ها بر روی روند قهرمانی تیم تاثیر نگذارد. مدیریت در حال تلاش کردن برای رفع این موضوع است و ما نیز در زمین فوتبال برای کسب موفقیت تیم تلاش می کنیم.

مگوییان درباره احساسش از انتخاب ایران برای ادامه فوتبال گفت: فوتبال ایران در آسیا اول است و استقلال تیم پرطرفدار و شناخته شده ای است که افتخارات زیادی دارد. من از انتخابم راضی هستم و دوست دارم در سال اول حضورم در استقلال قهرمان لیگ شوم تا از حضورم در فصل اول خاطره خوبی داشته باشم.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156089

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر