1

یک استقلالی می خواست رکورد مسن ترین دروازه بان ایران را بزند اما نشد

  • کد خبر : 156127
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۷

مربی دروازه بانان سابق راه آهن گفت: «متاسفانه در فوتبال ما فرهنگ غلطی وجود دارد که کسی که دروازه بان است، فقط باید مربی دروازه بانان شود.»

پرویز برومند در رابطه با احتمال حضورش به عنوان دروازه بان در راه آهن اظهار داشت: «باور کنید که خودم نیز خبر نداشتم که نام من به عنوان دروازه بان در لیست راه آهن رد شده است و البته شاید این اشتباه سازمان لیگ بوده زیرا در این فوتبال ما هیچ چیز بعید نیست. از باشگاه نیز تا قبل از این چیزی به من نگفته بودند و زمانی که لطیفی از راه آهن جدا شد، متوجه این موضوع شدم. در نهایت من نیز بعد از آمدن فرهاد کاظمی به او اعلام آمادگی کردم که درون دروازه بایستم اما قبول نکرد.»

 وی ادامه داد: «درست است که ۴۲ سالم شده اما روزی ۴ ساعت تمرین می کنم و با وزنه زدن بدنم را آماده نگه داشتم. به نظرم فرصت خوبی برایم به دست آمده بود که دوباره به میادین بازگردم اما فرهاد کاظمی نخواست و من هم گلایه ای ندارم. هیچ دروازه بانی تا به حال در ایران بالای ۴۰ سال دروازه بانی نکرده و من می توانستم اولین نفری باشم که چنین رکوردی را می زنم اما قسمت نبود.»

 مربی دروازه بانان سابق راه آهن در ادامه تصریح کرد: «من تا ۳۸ سالگی بازی کردم که آخرین تیمی که در آن به میدان رفتم، پارسه بود. فکر می کنم فقط ناصر حجازی توانسته بود تا نزدیک ۴۰ سالگی بازی کند. من هم کلاس مربیگری می روم و دیگر به دروازه بانی فکر نمی کنم.»

 وی در خصوص اهدافش از رفتن به کلاس مربیگری اذعان داشت: «کلاس A مربیگری را پشت سر می گذارم و دیگر چیزی باقی نمانده که مدرکم را بگیرم. متاسفانه در فوتبال ما فرهنگ غلطی وجود دارد که کسی که دروازه بان است، فقط باید مربی دروازه بانان شود اما خارج از کشور اینطور نیست و من هم می خواهم خودم سرمربی شوم. باور کنید همین الان نیز از خیلی از مربیان لیگ برتری بیشتر می دانم و بهتر هستم. امیدوارم در ایران سنت شکنی کنم و بتوانم سرمربی یک تیم شوم. مگر یک بازیکن مدافع بوده، فقط برای مدافعان مربی است؟ مورینیو را ببینید که اصلا فوتبالیست نبوده و اینطور مربی موفقی است، پس یک دروازه بان نیز می تواند مربی موفقی باشد.»

 پیشکسوت استقلال در پایان درباره اظهارات کرار و جوی که علیه او به وجود آمده، گفت: «نه می دانم کرار چه حرفی درباره فوتبال ایران زده و نه دوست دارم بدانم. چند روزی است که هر جا می روم از کرار صحبت می کنند، اصلا به من چه ربطی دارد که این بازیکن چه حرفی زده است.»

کاپ

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156127

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر