2

حمله شدیدالحن فتح‌الله‌زاده به قلعه‌نویی

  • کد خبر : 156173
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۹:۱۱

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در مورد انتقادهای امیر قلعه‌نویی با بیان اینکه تیم را برای قهرمانی درآسیا بسته بودم نه برای پنجم شدن در میان چهار تیم ایران گفت: من باید از ایشان توضیح بخواهم.

به گزارش مهر، علی فتح الله زاده در مورد انتقادهایی که امیر قلعه نویی از وی مطرح کرده است گفت: برخی حرفها واقعا ارزش جواب دادن ندارند اما برخی مواقع لازم می بینم که از استقلالی که بستم و در چهار سال دو بار قهرمان ایران شد و به چهار تیم برتر آسیا هم رسید و بهترین تیم ۱۰ سال اخیر این باشگاه بود دفاع کنم.
مدیرعامل سابق استقلال در ادامه افزود: امیر قلعه نویی در مورد جدایی منتظری و جباری حرف زده و گفته از ماجرای جدایی منتظری از استقلال خبر نداشته است. چرا ایشان در مورد جدایی مجیدی و رحمتی و نکونام و تیموریان که توسط خود ایشان از استقلال جدا شدند و همه آنها هم در این رابطه حرف زدند سخن نمی گوید؟ الان  استقلالی‌ها می خواهند محبوبترین بازیکن استقلال را انتخاب کنند و در برنامه نود امشب هم گویا این انتخاب صورت می گیرد. مجیدی و رحمتی و تیموریان تا جایی که من می دانم جزو محبوب‌ترین‌ها هستند اما از کنار قلعه نویی رفته اند،چرا؟
منتظری در کنفرانس خبری اعلام کرده بود
در مورد منتظری که ایشان می گوید از جدایی اش خبر نداشته باید تاکید کنم که وی به دفتر من آمد و قراردادش هم تمام شده بود و از یک تیم چینی پیشنهاد بسیار خوبی داشت. من او را با زحمت زیاد و با هدف ستاره سوم نگه داشتم تا پایان جام باشگاههای آسیا. همان روز منتظری در جلسه ای مطبوعاتی جلوی خبرنگاران این نکته را گفت و اعلام کرد که قبل از پایان فصل از استقلال می رود.
اما هدف ما ستاره سوم بود. پس به هر زحمتی بود منتظری را نگه داشتم. و او این نکته در قراردادش را به همه گفت و مدرکش هم موجود است، پرسش من این است که چطور همه ایران می دانستند و مربی تیم این مهم را نمی دانست؟ اگر ما فقط در لیگ بازی داشتیم شاید جلوی پیشرفت منتظری را نمی گرفتم اما پای استقلال و ستاره سوم وسط بود پس او را برای این مسابقات نگه داشتم.
قلعه نویی به همه توهین می کند
وی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: قلعه‌نویی به همه توهین می کند یکی را اجنبی پرست می نامد، آن یکی را عمروعاص، هواداران استقلال را اهالی کوفه می نامد، به فامیل فلان مجری انگ دلالی می زند، به آن یکی می گوید حمام نمی روی، به فلان پیشکسوت حمله لفظی می کند و … اینها را می گوید و بعد هم از آنها شکایت می کند در حالی که شاید فقط انتقاد کرده باشند. یعنی خودش در اشتباهات هیچگاه مقصر نیست؟
مدیر عامل سابق استقلال در ادامه افزود: با تمام احترام نسبت به جباری که بازیکن بزرگی بود ما با مربیگری مظلومی بدون جباری قهرمان ایران شدیم و اتفاقا بدون جباری هم پس از سالها به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیدیم که با وی نتوانسته بودیم. بالاخره باشگاه اصولی دارد که من پای آن ایستادم از دید من کسی نباید به استقلال توهین کند. ایشان می‌گوید به صحبت‌های جباری به هنگام جدایی دقت کنید بعد برنامه ریزی قطریها را ببینید. احتمالا امیر قلعه نویی مربی تیم من فراموش کرده که ما از قطر و عربستان و … عبور کرده بودیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا رسیده بودیم و با شرقی‌ها بازی می کردیم.
هنوز تاوان تیم بزرگی که بسته بودم را می دهم
فتح الله زاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر تصریح کرد: من هنوز درحال پس دادن تاوان تیمی که بستم را می دهم و به من می گویند خیلی آن تیم را بزرگ و گران می دانند، هرچند این تیم را نسبت به امسال تیم‌های مدعی ارزانتر بستم اما هنوز تهمت می خورم که چرا با مجیدی، نکونام، تیموریان، ساموئل، حیدری، رحمتی، عمران زاده، صادقی، بیک‌زاده و غیره که همگی یا ملی پوش بودند یا بهتر از آنها همزمان قرارداد بستم. آن تیم باید قهرمان آسیا می شد چرا که با مجیدی و رحمتی و ساموئل از تیم ملی هم قویتر بود اما شما آن تیم را که با خون دل بستم و بارها به خاطرش کارم به بیمارستان کشید چهارم آسیا کردی! اگر کسی بخواهد در این رابطه حرف بزند یا سوال کند آن فرد من هستم.
وی در ادامه افزود: من باید از امیر قلعه نویی بپرسم با بهترین تیم دهه اخیر استقلال چه کردی که نتوانستی قهرمان شوی؟ به جای اینکه من بپرسم چرا در میان چهارتا تیم در لیگ پنجم شدی در حالیکه شش ملی پوش هنوز در تیم ما بودند ایشان حرف می زند؟ نفرات پارسال استقلال را با فولاد و نفت و تراکتور و پرسپولیس مقایسه کنید چرا دایی و گل محمدی و فرکی  اولیویرا از امیر قلعه نویی بالاتر قرار گرفتند در حالیکه تیمشان به مراتب ضعیف تر از استقلال بود؟ آن تیم را دست منصوریان،پاشازاده یا مظلومی داده بودم شاید با ۱۰ امتیاز اختلاف قهرمان لیگ می شدند و ستاره سوم را هم می گرفتند.
با حجازی دوم آسیا شدیم با پورحیدری سوم، من تیم را برای ستاره سوم بسته بودم
علی فتح الله زاده در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر افزود: همین حالا هواداران فوتبال شاید نتوانند ۵ بازیکن فولاد پارسال یا حتی تراکتور و نفت را نام ببرند آنوقت تیمی با آن همه ملی‌پوش و بازیکن بزرگ را ایشان پنجم کرد! و ستاره سوم را هم پراند. شاید برخی بگویند استقلال در چهار سال عالی کار کرد و یک قهرمانی لیگ و یک قهرمانی حذفی و چهار برد متوالی دربی و رسیدن به جمع چهار تیم پایانی قاره را داشته است اما این من را قانع نمی کند.
ما با حجازی نایب قهرمان آسیا شدیم، با پورحیدری سوم آسیا شدیم آنهم در اوج بدشانسی، رسیدن به چهار تیم برتر من را راضی و قانع نمی کند حتی اگر در چهار سال اخیر هیچ تیمی از ایران نتوانسته باشد چنین آماری از خود به جای بگذارد.
وی در ادامه تاکید کرد: من آن تیم را با توکل به خدا و حمایت هواداران برای ستاره سوم بسته بودم  تا به حال هم سکوت کرده بودم به خاطر هوادار و به خاطر استقلال. اما انگار زیادی سکوت کردم. مربی که نمی تواند بازیکنان محبوب و بزرگ را کنار خودش نگه دارد تا همه باهم و به اتفاق هواداران جشن قهرمانی بگیریم و نمی داند منتظری چگونه در تیمش تا پایان جام باشگاههای آسیای ۲۰۱۳ ماند که نباید اینگونه حرف بزند.
 فتح الله زاده تاکید کد: یک مدیر با کارنامه می داند کی و کجا باید چه تصمیمی بگیرد ما حتی کرار را کنار گذاشتیم و همان سال قهرمان جام حذفی شدیم پس مسئله تنها بازیکن نیست مربیگری هم لازم است این نمی شود که بهترین تیم دهه اخیر را به یک مربی بدهید و بعد بگوید ابزار نداریم؟
مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال در پایان گفتگویش خاطرنشان کرد: ابزار یعنی چه؟ کمپ را ساختیم، نکونام را از اوساسونا آوردیم، آندو را که تازه از انگلیس به قطر رفته بود به استقلال آوردیم، ساموئل بازیکن بولتون را آوردیم، مجیدی که یکی از بهترین مهاجمان تاریخ استقلال بود را آوردیم، بهترین مدافعان و بهترین دروازه باه آن دوره را به استقلال آوردیم. بعد که نتیجه نمی گیریم بگوییم ابزار نداشتیم یا فلان بازیکن رفته بود؟
لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156173

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر