3

یک مدیر ارشد نفتی به کانادا گریخت

  • کد خبر : 156258
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰

این مدیر ارشد نفتی که حکم خود را از مهندس زنگنه دریافت کرده بود چندین پروژه میلیاردی را طی ماههای اخیر در اختیار داشت که همواره مورد انتقاد کارشناسان بوده است.

یکی از مدیران ارشد وزارت نفت که چند روز قبل با همکاران خود به قصد سفر به خانه خدا و سرزمین وحی خداحافظی کرده و حلالیت طلبیده بود بر خلاف انتظار به کشور آلمان رفت و پس از آن سر از کانادا درآورد!

این مدیر ارشد نفتی که حکم خود را از مهندس زنگنه دریافت کرده بود چندین پروژه میلیاردی را طی ماههای اخیر در اختیار داشت که همواره مورد انتقاد کارشناسان بوده است.
هنوز مشخص نیست که آیا مهندس زنگنه هم از مقصد اصلی سفر این مدیر نفتی مطلع بوده است یا خیر؛ ولی خبرهای موثق ما حاکی است وی هیچ سفری به خانه خدا نداشته و مستقیماً به آلمان و از آنجا به کانادا رفته است.
از انگیزه این اقدام غیر متعارف خبری در دست نیست.

شنیده ها حکایت از این دارد که افرادی در این صنعت دارای مجوز اقامت در کشورهای متخاصم همچون آمریکا و انگلیس و کانادا( که ایران فاقد روابط دیپلماتیک با این کشور است) هستند و همین مساله باعث حساسیت نهادهای نظارتی و دستگاه های قانونگذاری شده است به گونه ای که دیروز ۱۰ اسفند ماه متن پیشنهادی۱۲ نماینده مجلس برای تحقیق و تفحص از مدیران دارای تابعیت مضاعف یا دارای گرین کارت( و مجوز اقامت غیردائم) در کشورهای عمدتا متخاصم ایران تقدیم مجلس شده است.

انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود.

تسنیم

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156258

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر