8

نامه رهبر ایران به جوانان غرب آنها را به سمت شناخت اسلام از منابع اصیل سوق می‌دهد

  • کد خبر : 156264
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

فعال برجسته رسانه‌ای تونس با بیان اینکه رسانه‌های غرب درباره اسلام، سفارشی عمل می‌کنند، افزود: نامه رهبر ایران به جوانان غرب برای شناخت اسلام از منابع صحیح آن اقدامی بسیار خوب بود.

«هدی الصدیق» فعال برجسته‌ رسانه‌ای تونس در گفت‌وگو با خبرنگار بین الملل تسنیم درباره نامه اخیر امام خامنه‌ای مدظله العالی به جوانان غرب گفت: رسانه‌های غرب درباره اسلام سفارشی عمل می‌کنند و  آنچه از آنها خواسته شده را منتشر می‌کنند. لذا نامه رهبر ایران به جوانان غرب آنها را به سمت شناخت اسلام از منابع اصیل آن سوق می‌دهد.

وی افزود: برخی از رسانه‌های غربی به نحوی برنامه سازی می‌کنند که ایران و کشورهای اسلامی را به گونه‌ای دیگر معرفی کنند. این رسانه‌ها سعی دارند حملات تروریستی در الجزایر، لیبی و دیگر کشورهای اسلامی را به اسلام، مفاهیم و ارزش‌های اسلامی نسبت دهند. البته بعد از ظهور داعش در کشورهایی نظیر سوریه و لیبی، به این پدیده بسیار دامن زده شد و متأسفانه در طول این مدت هم چهره بدی از اسلام نشان داده شد.

رسانه‌های غربی می‌خواهند القا کنند که اسلام یعنی تروریسم

الصدیق گفت: برخی از رسانه‌های غربی با بهره گرفتن از استثناهایی که در برخی از کشورهای اسلامی پدیدار شده است، می‌کوشند چهره‌ای نادرست از اسلام را نمایان سازند. این رسانه‌ها میخواند چنین نتیجه‌گیری را القا کنند که اسلام یعنی تروریسم، اما این گمان و تصور آنها کاملا نادرست است.

نامه رهبر ایران به جوانان غرب اقدامی بسیار خوب بود

نامه رهبر ایران به جوانان غربی جهت استفاده از منابع اصیل اسلامی برای شناخت اسلام، اقدامی بسیار خوب بود. اگر کسی واقعا علاقمند به دریافت معنی اسلام است، بهتر است با استفاده از منابع اسلامی در این جهت اقدام کند، و تنها از این طریق است که می‌تواند به درک واقعی از اسلام دست یابد.

یکی از بهترین منابع شناخت صحیح اسلام، کلام الله مجید است

وی در پایان گفت: یکی از بهترین منابع اسلامی که می‌تواند انسان را به درک واقعی و اساسی از اسلام صحیح سوق دهد، قرآن کریم است. بعد از مطالعه دقیق آیات قرآن، هر انسانی به درستی درک خواهد کرد آنچه امروزه روی می‌دهد، هیچ ارتباطی با اسلام ندارد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156264

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر