3

احدی: نگران شرایط سنی تیم ملی هستم/ باید جوانان را به بوکس تزریق کنیم

  • کد خبر : 156417
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰

یک سری از بوکسورها طی یکی دو سال اخیر در مسابقات جهانی و آسیایی در ترکیب تیم ملی حضور داشته‌اند و با توجه به اینکه سن آنها دیگر اجازه نمی‌دهد در جوانان فعالیت کنند و با توجه به قانون فدراسیون جهانی آنها نمی‌توانند در رده بزرگسالان نیز فعالیت کنند باید یک سال از اردوها دور باشند.

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: با شرایط سنی حاکم در تیم ملی بوکس، من نگران آینده هستم.

خبرگزاری فارس: احدی: نگران شرایط سنی تیم ملی هستم/ باید جوانان را به بوکس تزریق کنیم

اکبر احدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد انتخابی در اردوی تیم ملی بوکس پیش از حضور در تورنمنت بین‌المللی حصر آبادان اظهار داشت: روز گذشته ۴ دیدار درون اردویی برگزار شد. مبارزات خوبی بود و در واقع شرایط نفرات حاضر در اردوها مطلوب بود.

وی در پاسخ به این سوال که گویا خیلی از عملکرد بوکسورهای حاضر در انتخابی درون‌ اردویی راضی نیستید آیا اینطور است؟ گفت: واقعیت این است که من نگاهم به ۶ ماه تا یک سال آینده است. وقتی مبارزات را نگاه می‌کردم به غیر از ۶۴ کیلوگرم، میانگین سنی ملی‌پوشان حاضر در اردوها بالا بود و شرایط سنی حاکم در تیم ملی خیلی برای من نگران‌ کننده است.

سرمربی تیم ملی بوکس در ادامه خاطرنشان کرد: روز گذشته با حسینی نایب‌ رئیس فدراسیون بوکس صحبت کردم و یک پیشنهادی را به او ارائه کردم. به اعتقاد من باید تعدادی از جوانان که در سال‌های گذشته در مسابقات جهانی و آسیایی در رده‌های مختلف تیم ملی عناوین کسب کردند باید به اردوها دعوت شوند تا در کنار قدیمی‌ها کسب تجربه کنند. فعلا این پیشنهاد را ارائه کرده‌ام تا مسئولان روی این موضوع بررسی کنند و بعد از آن تکلیف مشخص شود.

احدی در ادامه گفت: یک سری از بوکسورها طی یکی دو سال اخیر در مسابقات جهانی و آسیایی در ترکیب تیم ملی حضور داشته‌اند و با توجه به اینکه سن آنها دیگر اجازه نمی‌دهد در جوانان فعالیت کنند و با توجه به قانون فدراسیون جهانی آنها نمی‌توانند در رده بزرگسالان نیز فعالیت کنند باید یک سال از اردوها دور باشند. به نظرم رها شدن آنها در وضعیت فعلی خیلی مطلوب نیست. به هر حال روی آنها سرمایه‌گذاری شده و قطعا برای پشتوانه‌سازی تیم ملی آنها را باید به اردوی تیم بزرگسالان دعوت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این خلاء با فعالیت تیم نوجوانان در آینده رفع می‌شود یا خیر گفت: خوشبختانه انصاری یک تیم نوجوانان را هدایت می‌کند که نوجوانان حاضر در تیم ملی ۴ تا ۶ سال آینده می‌توانند پشتوانه خوبی برای تیم ملی باشند اما در حال حاضر در رده بزرگسالان ما واقعا دستمان خالی است. شما حساب کنید از ۲۱ بوکسوری که در تیم ملی وجود دارد شاید ۵ نفر از لحاظ فنی به ما بتوانند کمک کنند. به هر حال داشته‌های ما همین است و نفرات حاضر در اردوها چکیده مسابقات قهرمانی کشور است.

احدی در پایان خاطرنشان کرد: هومن طوقانی در وزن ۴۹ کیلوگرم، سجاد نجفی در وزن ۵۶ کیلوگرم، کوروش مصطفوی در وزن ۶۴ کیلوگرم، مهدی روحی‌زاده در وزن ۶۹ کیلوگرم، ایمان رمضان‌پور در وزن ۹۱ کیلوگرم و سالار طهماسبی در ۸۱ کیلوگرم نفراتی هستند که به دلیل مشکلاتی که مطرح کردم فعلا نه در تیم جوانان و نه در تیم بزرگسالان می‌توانند فعالیت کنند. به نظرم این نفرات از آینده‌های بوکس کشورمان هستند و قطعا باید در کنار بزرگسالان تمرین کنند تا پشتوانه خوبی در تیم ملی داشته باشیم. امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق رخ دهد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156417

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر