2

معاون فرماندار تهران: روزگذشته تخلف حوزه انتخابیه نعمت آباد را تذکر داده بودیم

  • کد خبر : 156870
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۱

معاون سیاسی فرمانداری تهران درباره ابطال صندوق رأی انتخابات شورایاری‌ها در حوزه نعمت آباد منطقه ۱۹ تهران گفت: روزگذشته در مورد این صندوق به هیئت اجرایی تذکر لازم را داده بودیم.

اصغر ناصربخت در گفت‌وگو با خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به روال و اصول کلی جانمایی صندوق‌ها در انتخابات کشور گفت: این جانمایی تابع یک نظم خاص است و در انتخابات‌هایی که وزارت کشور متولی برگزاری آن است. از دو هفته قبل انتخابات، موظف هستیم مکان صندوق‌ها را نهایی کنیم و قطعا ترتیب حذف و اضافه صندوق جدید تابع جریان قانونمندی است و باید در مورد آن توجیه داشته باشیم.

وی افزود: در مورد این صندوق نیز ظاهرا در آخرین لحظات جانمایی آن پیش بینی شده است. بر همین اساس روز گذشته این مسئله را به طلایی و هیئت اجرایی متذکر شدیم که براساس اخبار موجود، صندوق‌ها در حال اضافه شدن است که صندوق نعمت آباد هم در این قالب بوده است، البته خوشبختانه سریع جلوی کار گرفته شد.

معاون سیاسی فرمانداری تهران درباره اخطار دوم هیئت نظارت به شعبه دیگری در محله نعمت آباد نیز تصریح کرد: فرمانداری در کار اجرایی انتخابات حق ورود ندارد و بر اساس مکانیزمی روند و جریان انتخابات را رصد می کنیم و در قالب تذکر کتبی به هیئت های اجرایی و نظارت، اصلاح وضعیت گوشزد می‌شود.

وی تاکید کرد: منتظر هستیم ناظرین بر انتخابات که از سوی فرمانداری تعیین شده‌اند، گزارشات خود را به فرمانداری ارائه داده و نهایتا اظهار نظر نهایی خود را در مورد روند برگزاری انتخابات اعلام کنیم.

وی تاکید کرد: در منطقه ۱۹ و ۱۵ ازدحام جمعیت وجود داشت که به دلیل این کثرت جمعیت زمینه بروز تخلفات فراهم می شود. در آنجا بازرسین فرمانداری حضور پیدا کردند و گزارشات دقیقی از صندوق نعمت آباد و محل تخلف داریم که در روند اظهارنظر کلی و جمع بندی گزارشات حتما لحاظ می کنیم.

معاون سیاسی فرمانداری تهران ادامه داد: در مناطق پر ازدحام هم تمهیدات مناسبی در جهت صیانت از آرای مردم درنظر گرفته شده است و فرمانداری هم در راستای نظارت عالی تحلیل کلی و جامعی از روند انتخابات دارد و حتما به موقع با استفاده از این تحلیل ها اظهارنظر می کند.

ناصر بخت در ادامه یادآور شد: خوشبختانه تاکنون موضوع جدی در روند برگزاری انتخابات مطرح نشده و روند خوب و آرامی سپری شده، ضمن اینکه استقبال مردم به نسبت گسترده بوده است؛ البته کاستی هایی هم وجود داشته و همه چیز بر وفق مراد نبوده است.

معاون سیاسی فرماندار تهران تاکید کرد: در بازدیدی که از منطقه ۱۹ داشتم تذکر دادم تا انتخابات در وقت تعیین شده (ساعت ۱۹) به پایان برسد و اجازه ندهند که زمان بیشتری صرف شود. ضمن اینکه در برخی نقاط شهر بر اساس گزارش های رسیده تراکم جمعیت وجود ندارد و در روند عادی و آرامی در حال برگزاری است. امیدوارم در زمان باقیمانده هم رای گیری به همین ترتیب که تا به حال گذشته سپری شود و با همین آرامش بقیه روز را طی کنیم و مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش ایسنا، این اظهارات در حالی عنوان شد که دقایقی پیش طلایی رییس ستاد اجرایی چهارمین انتخابات شورایاری از تمدید زمان شعب اخذ رأی تا ساعت ۲۰ خبر داد.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=156870

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر