1

ستاره رئال به جاسوسی برای شیاطین متهم شد

  • کد خبر : 157694
  • ۰۷ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸

گرت بیل است که گفته می شود دو مشتری بزرگ به نام منچسترسیتی و منچستر یونایتد را در کمین خود می بیند، تمامی نکات محرمانه تمرینات فشرده رئال مادرید را در قالب عکس و فیلم به آکادمی جان آیربوت منچستر منتقل کرده و باید در این رابطه پاسخگو باشد.

ستاره گران قمیت تیم فوتبال رئال مادرید این روزها همچنان در اولویت انتخاب آنچلوتی است اما می شود این طور هم برداشت کرد که رونالدو هنوز هم ابرستاره مادرید است و بیل گاهی در سایه این بازیکن بزرگ قرار می گیرد. ترافیک شدید ستاره همیشه یکی از مشکلات بزرگ برای مربیان رئال مادرید بوده و کمتر مربی پیدا می شود که از پس این مشکل برآید.

در ترکیب رئال مادرید معمولا این رونالدو و مارسلو هستند که تاکیتک حملات ناگهانی آنچلوتی را تعیین و ترسیم می کنند اما نمی شود بدون کمک گرت بیل یا بنزما دست به چنین خطری زد. در بازی رئال مادرید مقابل بارسلونا هم بیشتر حملات رئال مادرید روی همکاری بنزما، رونالدو و مارسلو کلید خورد و شاید بهتر بود این تاکتیک از قبل افشا شده تغییر می کرد تا شاید مردان آبی و اناری سرزمین کاتالونیا تحت فشار قرار می گرفتند.

در هر حال، یکی از بازیکنانی که همیشه از مهره کلیدی در تعیین نوع تاکتیک رئال مادرید مد نظر مربیان است، گرت بیل نام دارد، ابرستاره ای که گفته می شود دو مشتری بزرگ به نام منچسترسیتی و منچستر یونایتد را در کمین خود می بیند.

این همه ماجرا نیست و روزنامه لوموند فرانسه در بخش ورزشی خود به نقل از خبرگزای افه اسپانیا از جاسوسی بیل در قلب رئال مادرید نوشته است، تیتر انتخاب شده در این روزنامه در نگاه نخست به نظر کنایه آمیز می آید و شاید هم کمی جنبه طنز داشته باشد اما حقیقت این است که گرت بیل تمامی نکات محرمانه تمرینات فشرده رئال مادرید را در قالب عکس و فیلم به آکادمی جان آیربوت منچستر منتقل کرده و باید در این رابطه پاسخگو باشد.

آکادمی آیربوت سهامدار بزرگی به نام بیل دارد اما این دلیلی نمی شود که بیل به عنوان بازیکنی که هنوز هیچ کلاس مربیگری را در فیفا تجربه نکرده به نام یک مربی خود را مجاز به انتقال اطلاعات فنی از یک باشگاه به باشگاهی دیگر بداند.

ستاره رئال به جاسوسی برای شیاطین متهم شد

انتشار این خبر در رسانه های اسپانیا نیز بازتاب های ویژه ای داشته است و آس اسپانیا معتقد است که این مورد نیز موازی با پروژه تخریب رئال مادرید صورت گرفته و بیل هرگز چنین کار کودکانه ای را انجام نمی دهد اما سکوت گرت بیل و مدیر برنامه ای این بازیکن باعث شده تا رسانه ها به خصوص مراکز خبری در کاتالونیا بیش از پیش به این مورد شک کنند. اگر ادعای لوموند صحت داشته باشد، رئال مادرید حق دارد از منچستریونایتد و البته از شخص گرت بیل شکایت رسمی داشته باشد و باید منتظر بود تا مشخص شود آیا رئال مادرید در این روزها و هفته های فوق العاده حساس برای تحت فشار گذاشتن بازیکن کلیدی خود کاری انجام می دهد یا خیر.

روزنامه میرر نیز در بخش فوتبال خارجی خود به این موضوع اشاره کرده و نوشته که بعید است این بازیکن دست به چنین کاری زده باشد، از طرفی نویسنده میرر بر این باور است که گرت بیل مشتری بزرگی به نام منچستر یونایتد دارد و اگر ادعا می کند که می خواهد برای همه عمر در برنابئو بماند، مشخصا برای بازار گرمی است، او حتی از بارسلونا هم پیشنهاد رسمی دریافت کرده است. لو رفتن تمرینات آنچلوتی به نام انتقال اطلاعات به یک آکادمی فوتبال، کار کوچکی نیست و در توفان لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا چنین اتفاقی یعنی یک فاجعه.

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157694

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر