4

حمایت بازیگران زن سینما از کی‌روش +تصویر

  • کد خبر : 157722
  • ۰۸ فروردین ۱۳۹۴ - ۱:۴۸

شخصا توقع دارم وزیر دولتى که انتخاب کردم بلوغ بیشترى داشته باشد.

 بازیگران زن سینمای کشورمان حمایت خود را از سرمربی تیم ملی فوتبال ایران نشان دادند.

به گزارش بانک ورزش، پس از استعفا کارلوس کی‌روش به علت اختلاف با مسوولان فدراسیون فوتبال و اعلام ترک نیمکت تیم ملی بعد از دو دیدار دوستانه، هواداران فوتبال ایران و این مربی پرتغالی، خواهان باقی ماندن او روی نیمکت تیم ملی هستند. در همین رابطه، ظاهرا کمپین‌هایی در شبکه‌های اجتماعی شکل گرفته و برخی بازیگران مطرح نیز حمایت خود را از کی‌روش نشان داده‌اند.

نیکی کریمی (بازیگر و کارگردان) در اینستاگرامش نوشت: «خیلی ها را باور نمی کنم، چه در فضای حقیقی چه در فضای مجازی، با بیوگرافی های ساختگی و جملات تقلبی عوام فریبانه، اما او را باور کردم … اما او فقط حرف نزد بلکه عمل کرد … چون منش و شخصیت داشت و پاییند به نظمی که می خواست بسازد از ابتدا … حیف».

پرستو صالحی (بازیگر): آقای کی‌روش متاسفانه تاریخ ما نشان داده است که ما مردمی هستیم که هیچگاه قدرشناس نبوده و نیستیم !!! حیف شما… پاینده باشید».

مهراب قاسم‌خانی (فیلمنامه نویس): «من ادعاى کارشناسى فوتبال ندارم ولى به عنوان یه بیننده و طرفدار حرفه اى فکر کنم اونقدر بتونم از فوتبال سر در بیارم که بفهمم دیشب تیممون خیلى خوب بازى کرد. این رو هم میفهمم که چرا بیشتر مردم این تیم و کارلوس کی‌روش رو دوست دارن. میتونم ببینم که تیممون دیگه نه گل هاى آسون میخوره و نه گل هاى تحقیر آمیز و تیماى مقابل اگه هم بهمون گل زدن یا بردنمون جونشون بالا اومده. مردم هم اینو فهمیدن. آقاى کفاشیان هم اینو فهمیده که پشت کی‌روش وایستاده. ولى واقعا هنوز نمیفهمم که چرا وزیر ورزش هنوز اینو نفهمیدن. قصد توهین هم ندارم و خودم به این دولت راى دادم ولى میخواستم یادآورى کنم که این دولت قراره دولت تدبیر و امید باشه. همونطور که میشه تدبیر و امید رو توى روابط خارجیش دید توقع داریم توى فوتبال هم این رو ببینیم. رفتن کی‌روش توى این شرایط اسمش تدبیر نیست. قرار گرفتن در مقابل نظر اکثر مردم هم تدبیر نیست. بیشتر مردم به این تیم و این مربى امید دارن. این که وزیر و رییس فدراسیون اختلاف نظر دارن اشکالى نداره. ولى شخصا توقع دارم وزیر دولتى که انتخاب کردم بلوغ بیشترى داشته باشه در تصمیماتش و خواسته مردمش رو فداى لج بازى شخصى نکنه. در ضمن مرسى از بچه هاى تیم و کی‌روش که تونستن تیم شیلى رو دیوونه کنن دیشب».

 

لینک کوتاه : https://ofoghnews.ir/?p=157722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۱
  1. اقای کی روش چه کار مهم ودر خور ملت ورزش دوست انجام داده که شایسته شده از طرف هنرمندان مورد حمایت قرار گیرد چرا چشمانتان را باز نمی کنید تا ببینید که اشکال کار از بازیکنان تیم است درست است که امروز روش های تمرینی تیم باید به روز ترین تمرینات باشد ولی به تجربه اخیر ثابت شده که که دست اقای کی روش یا هر مربی ورزیده تر از ایشان هم قادر به پیشبرد تیم در رقابت های بازی های مهم و حتی اسیایی هم نخواهد بود بازیکنی که معیارش دستمزد بالا و چند صد میلیونی است و خرید ماشین لوکس گران قیمت و داشتن خانه و ویلا در فلان نقطه شهر است و خوشگذرانی تنها ارزوی اوست در گود و میدان دفاع از حیثیت تیم و کشور از جانش مایه نمی گذارد بلکه حتی در مقابل دروازه خودی اگر توپی بسمت ان پا بخورد برای جلو گیری از ضربه توپ به سرش ، سرش را می دزدد تا اسیبی به ان وارد نشود بازیکن باید بدنش تسمه ای و دارای انرِژی باشد که بتواند برای بیش از دو ساعت در زمین فوتبال بدون وقفه از این سر زمین به ان سر زمین با حداکثر سرعت بدود و هیچ عاملی در تضعیف روحیه اش موثر نگردد ودنبال خوشگذرانی دستمزد کلان یا فلان امتیاز نباشد . اگر همچون فردی را پیدا نمودید کی روش هم که نباشد تیمی با این گونه افراد حداقل در اسیا حرف اول را خواهد زد مطمئن باشید همیطور است .

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

آمار کرونا
مجموع مبتلایان در جهان
آخرین بروزرسانی در:
مبتلایان

فوتی‌ها

بهبود یافته‌ها

موارد فعال

مبتلایان امروز

فوتی‌های امروز

موارد بحرانی

کشورهای تحت تأثیر